Skip to main content

hoe ging jullie eerste keer?

• April 17, 2025
  • 8 reacties
  • 1295 Bekeken

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Zoals de titel zegt, hoe ging je eerste keer sex?

8 reacties

Anna-Fee
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

Het was voor mij met iemand die ik vertrouwde en dat haalt al veel spanning weg. Je kunt het beste wat langer wachten voor dat je seks hebt. Omdat ik van mezelf al goed wist wat ik fijn vond kon ik dat goed aangeven. Maargoed de eerste keer was eigenlijk vooral saai. Ik heb hem het meeste werk laten doen. Het deed aan het begin wel pijn maar als je je lichaam goed ontspant is dat ook zo weer weg. Het duurde niet zo lang omdat het natuurlijk niet zo soepel ging allemaal. Hij is wel klaargekomen, ik niet. En dat is ook wat normaler voor een vrouw om niet klaar te komen

• April 26, 2025

Heyhey,

hier een meisje van 16. Ik deed het vandaag voor het eerst met m’n vriend. We hebben nu iets langer als 8 maanden en hadden er aardig hoge verwachtingen van. T viel voor mij eigenlijk een beetje tegen. Het deed een klein beetje pijn en ik had daarna ook bloed(dit komt wrs omdat ik best een beetje zenuwachtig was). Maar goed. Het ging ook niet heel soepel want hij ging er niet meteen in, das best lastig. Hij kwam klaar en ik niet. De volgende keer hopelijk ik ook😉. 
groettjeess

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 21, 2026

Mijn eerste keer was met mijn vriendin van toen (nu ex)

we waren beide 13 dus best jong maar we wouden het beide heel graag, we deden het op mijn bed toen niemand anders thuis was. Ik had haar eerst even een tijdje gevingerd en daarna gingen we seks hebben. We deden missionary stand en met condoom. Het was voor ons beide heel leuk ookal kwam zij niet klaar.

zoals ik al zei waren we erg jong en zou ik het ook niet bepaald aan raadde om zo jong te beginnen en zelfs als je het gaat doen doe het dan veilig want op je 13e wil je echt geen kind

als je er nog vragen over heb beantwoord ik ze graag

• January 22, 2026

Goed

Forum|alt.badge.img
  • January 22, 2026

@Aubien 

Was het met of zonder condoom? 
of was het een jongen

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 22, 2026

Hoi hoi, 

Van wat ik kan herinneren redelijk goed. We waren allebei 10 en jongens en we wisten net wat seks was. Ik weet nog dat we een discussie hadden of je nou seks schreef of sex haha. Volgensmij begonnen we met eerst lul aan elkaar laten zien, dan elkaar aftrekken en pijpen. Hoe weet ik niet meer maar toen gingen we neuken. Ik weet nog hoe lekker ik het vond bij mij🫣

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 23, 2026

De eerste keer dat we wilden neuken was kort en klungelig: vriendje kwam al klaar toen we het condoom om wilden doen.  Maar het was ook heel lief en intiem en opwindend en we konden allebei hard lachen om ons gestuntel.  Het wa sin mijn eigen bed dus het voelde ook wel heel veilig.

• January 23, 2026

@Anoniem09J  was zonder condoom en met een jongen