Vraag

Hoe ging de eerste keer aftrekken?

  • 25 August 2020
  • 4 reacties
  • 2270 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, is het raar dat ik 15 jaar oud ben en nog nooit mezelf heb afgetrokken. Ik zou graag willen weten van jullie hoe hebben jullie het de eerste keer gedaan? En was jullie eerste keer met een vriend of in je eentje?

Groetjes.


4 reacties

i mean, ik heb mezelf niet afgetrokken tot echt pas en ik ben 18, dus ik zelf vind  het niet raar.

Groet, Knight17

Hey sven,

Het is zeker niet raar! iedereen begint op een andere tijd. ik was 12 toen ik begon, rond diezelfde tijd kwam ik ook in aanraking met kindertelefoon. Ik heb nog nooit met andere afgetrokken

Badge

Ik begon toen ik 11 was maar toen kwam er geen zaad bij mijn 12 kwam de eerste keer zaad 

Ik heb nog nooit met iemand anders gedaan (ik heb nog nooit een piemel van iemand anders gezien 😥,)

Ik begon ongeveer rond de leeftijd van 12 ofzo, maar toen was het meer spelen met mn penis want er kwam nog geen sperma. Ik deed dit altijd in de badkamer en ging mij daarna schoonmaken omdat ik het anders vies vond/vind. 
toen op een dag was er een raar gevoel in mijn lul toen ik aan het aftrekken was en toen kwam er sperma uit. Ik heb ook dus eigenlijk nog nooit een natte droom gehad. Maar daarna zat er heel de dag   Nog plakkirige sperma resten in mijn broek wat wat minder was… Maar ik heb het altijd alleen gedaan, nog nooit met iemand anders.

Reageer