Skip to main content

Zoals vele weten is het weer no nut november. Ik als jongen heb nog niet gefaald. Nu wil ik weten hoe het met de rest van de boys gaat en of jullie er nog in zitten. Drop even hieronder een reactie.

Ja ik doe er ook aan mee met veel vrienden maar ik heb soms wel lastige momenten 

Sterkte 

heb op de eerste vier dagen 5 nut passes moeten gebruiken van jaren toen ik het nog niet deed o_o

Ik doe niet meer mee aan die onzin. Heb vorig jaar meegedaan omdat m’n vriendje het graag wilde proberen maar toen vond ik het na een week wel mooi geweest. Ik zie er het nut(😉) niet van in.

Hoi @Plopje 

Ik zit er nog in!
Vorig jaar ben ik niet zo ver gekomen, omdat ik het 'doelloos' en voor de grap deed zegmaar xD
Maar dit jaar ga ik wel m'n best doen.
Ben namelijk benieuwd wat het daadwerkelijk met mijn lichaam doet en of ik voor- en nadelen ga krijgen, er zijn namelijk mensen die zich veel zelfverzekerder voelen of meer energie hebben. Maar of je dat ook krijgt verschilt heel erg per persoon. Daarnaast blijf ik het natuurlijk voor de gein doen, een vriend van mij was op dag 1 om 07:00 gefaald🤣. Heb daarnaast al 1x een natte droom gehad.

Of ik het ook 30 dagen ga volhouden betwijfel ik met m'n sexdrive, ben ook een dagje eerder begonnen.

Groetjes en succes allen,

ItzJustin

@ItzJustin Bij die zogenaamde voordelen zet ik altijd wel vraagtekens eerlijk gezegd. Heel vaak komen die verhalen ook uit de NoFap hoek (mensen die sws al tegen masturberen zijn).  Het kan ook zijn dat mensen zich goed voelen omdat ze een doel hebben behaald (x dagen niet rukken bijv.) Dat heeft dan niet zozeer met het niet klaarkomen te maken.

Ik heb zelf in totaal 3 keer meegedaan. Het langst dat heb volgehouden was iets van 18 dagen. Voordelen heb ik niet ervaren. Het was, zoals je zegt, meer voor de gein.

Het is trouwens niet zo dat ik rukverslaafd ben of zo. Ik heb ook wel een hoge sexdrive op zich maar ik kan ook wel een paar dagen zonder als het ff niet uitkomt. Ik ga mezelf alleen niet meer weken straffen door me iets te ontzeggen wat helemaal geen kwaad kan.

Succes iig en als je het niet haalt is dat niks om je voor te schamen.

Reageer