Vraag

hoe gaat het dan? alsjeblieft zo snel mogelijk reageren

  • 9 August 2021
  • 4 reacties
  • 560 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Beste lezer,

Ik heb iets waar ik best onzeker over ben en waar ik ook eerder een topic over heb gemaakt. Het lukt mij niet om te vingeren als ik over me klik wrijf krijg ik na 10 sec al een plas geval en dan stop ik dus maar, en als ik me vinger in mijn vagina stop, dan voel ik niks lekker, en als ik langer door ga dan gaat het irriteren(ik ben dat wel geil genoeg, is zelfs een heel zwembad) heeft iemand tips hier voor?👆 

En stel als ik later een vriendje krijg, en dat ik dan rond mij 18e seks met die gene heb, en ik heb nog steeds dat "probleem" wat ik hier boven beschreef is dat dan erg? Want ik zou me dan wel kapot schamen, en als wij seks hebben en hij stopt dat ding er in en ik voel dan niks, dat zou best erg zijn toch?

Dit was mijn "probleem" bedankt voor het lezen, en hopelijk ook beantwoorden!!!

Vrgr sarah


4 reacties

wat ik hier boven beschreef is dat dan erg?

Bij velen moet de clitoris gestimuleerd worden om klaar te komen, wat betekent dat jij zeker niet de enige bent.
Erg is het niet, maar het kan vervelend zijn voor jou als je partner daar geen rekening mee houdt.
 

Het lukt mij niet om te vingeren als ik over me klik wrijf krijg ik na 10 sec al een plas geval en dan stop ik dus

Kijk eens wat er gebeurt als je toch doorgaat.
Doe dit dan onder de douche, of op het toilet zodat het geen probleem is als er iets fout gaat.
Ik kan je helaas niets over dat gevoel vertellen, maar gelukkig zijn er anderen die dat wel kunnen.
 

Het kan zijn dat je (indirect) druk uitoefent op je blaas, wat geen probleem is als die vrijwel leeg is.
Merk je dus een verschil als je dit doet nadat je naar het toilet gaat?

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt voor je bericht @MensPersoon

Ik zal het proberen !

Bedankt voor de moeite om dit te schrijven!!!!

Reputatie 2
Badge +1

Ik (jongen) dacht vroeger ook dat ik moest plassen tijdens het mastruberen maar dat bleek gewoon het klaar komen gevoel te zijn

Reputatie 1
Badge +1

@Boy67475 maar als ik klaarkom heb ik niet zo'n gevoel zeg maar.

 

Reageer