Vraag

Hoe flirten met jogens

  • 23 February 2018
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 16 en gay maar ik heb nog noot gepobeet met een jogen te flurten en waar
Vind ik mooie gay jogens

1 reactie

Hi Dga,

Ik ben 15 en val ook op jongens en echt flirten met jongens doe ik meestal nog niet gelijk als ik ze nog helemaal niet ken.
Ik probeer eerst gewoon contact te krijgen. Bijvoorbeeld op koningsdag heb je wel overal feestjes en muziek en als ik dan een leuke jongen zie, dan kijk ik meestal wel naar hem en ik durf ook wel te blijven kijken als hij dan naar mij kijkt en dan lach ik meestal of ik doe zoiets als hoi met mijn hand en als het gevoel goed is dan probeer ik even iets tegen hem te zeggen.

Meestal zie je niet en weet je dus ook niet of die andere jongen ook op jongens valt en van mij en jou (denk ik ook wel) zien en weten ze het meestal ook niet.

Dus, ik probeer gewoon een soort van neutraal gesprekje te beginnen, zoals van “goeie muziek” of “heb je het naar je zin en met wie ben je hier?” Maar ja, dat heb ik meestal al gezien of ze alleen zijn of niet en met jongens die alleen zijn is het vaak makkelijker, want dan zijn er niet gelijk vrienden of vriendinnen die zich ermee gaan bemoeien. En dan beetje gesprek op gang proberen te houden en je merkt wel of die ander zin heeft in een gesprekje met je of niet, meestal dan toch en als het goed voelt vraag ik dan bijvoorbeeld “wat ga je hierna nog doen” en als hij iets leuks zegt wat hij wil gaan doen zeg ik “zullen we samen daar gaan kijken” en dan heb je een beetje contact en in het begin is het best nog allemaal wel lastig, want je weet niet van elkaar wat je wilt.

Ik probeer altijd wel uit te vissen, als het klikt, want anders heeft het geen nut, waar hij woont en op school zit en ik bied dan zelf vaak wel aan om mijn telefoonnummer te geven, nadat ik gezegd heb dat ik een leuke middag heb gehad en dan te vragen of hij zin heeft om nog eens iets leuks te doen.
Soms gaan we dan cola en chips halen in de supermarkt en ergens op een rustig plekje zitten en opeten en kletsen natuurlijk.

Het liefst neem ik hem (gelijk) mee naar huis en zeg daar dat ik een vriend heb mee genomen. Gewoon een vriend en als hij dan een keertje bij me thuis is geweest (ik mag altijd iedereen mee naar huis nemen van mijn ouders) is het wel makkelijker om contact te houden en dan heb je dus ook nog een volgende keer om iets af te spreken en dan kun je steeds een beetje meer over jezelf vertellen en ook aan hem vragen. Ik ben er wel achter gekomen dat als je zelf dingen vertelt, dat die ander ook makkelijker iets vertelt, dus ik vertel meestal van alles over mezelf. Op welke school ik zit en dat ik 4 broers en een zus heb en welke sporten ik doe enzo.

Vraag dus gewone dingen, maar af en toe ook dingen als “heb je wel eens verkering gehad of zit je niet op die shit te wachten” en ik heb dan zelf wel eens gezegd dat ik wel had maar dat het uit is, maar dat ik HEM nog wel zie, zonder teveel nadruk op hem te leggen, maar dan krijg je meestal wel een reactie. Het kan van alles zijn, soms zeggen ze “ok dus je valt op jongens” en dan zeg ik “ja” en dan vraag ik “en jij of ben je er nog niet uit?”. Zo gaat dat een beetje bij mij, vooral als ik nog niet weet of het gay jongens zijn.

Ik ben ook wel eens op een verjaardagsfeestje geweest van een gay jongen en dan wist ik van een aantal jongens, die daar waren, dat ze ook gay zijn en dan durf ik meer en sneller to the point te komen. Dan wordt het al snel elkaar aankijken en dan lachen en een knipoogje of zo’n “lucht kusje” geven en dan ga ik ook wel praten met hem, maar dan doe ik soms af en toe wel mijn hand op zijn schouder leggen en dan iets in zijn oor zeggen. Dan is het echt meer flirten en dan kan het ook wel gebeuren dat we dezelfde avond nog gaan kussen of aftrekken, maar ja dat zie ik dan wel.

Dus, meestal probeer ik gewoon, normaal contact te krijgen zoals je met vrienden ook hebt en daarna als je een beetje meer over elkaar weet kun je verder gaan. Dat is soort van veiliger, vind ik dan.

Maar ik heb ook wel eens op vakantie, waar je toch verder niemand kent, echt te flirten en al snel naar een jongen toe te lopen en gelijk te zeggen “je hebt mooie ogen” of “ik vind je leuk, heb je zin om iets leuks met me te doen” en als hij het niks vindt loop je wel een blauwtje, maar ok, je ziet hem toch nooit meer, dus ja.

Ik praat nogal gemakkelijk met anderen en das wel een voordeel, ik weet niet of jij ook gemakkelijk met anderen praat of dat je verlegen bent?

Je kunt, als je het nog niet zo makkelijk vindt om iemand aan te spreken oefenen in de supermarkt of een andere winkel. Dan vraag je gewoon aan iemand, “kun je me vertellen waar de chips liggen ofzo” en je kunt dan ook nog zoiets zeggen als “is het leuk werk en hoe lang doe je het al” en “ik zoek zelf ook wel een baantje, kun je me een keertje vertellen hoe het allemaal werkt” en op een gegeven moment kun je dat dus ook tegen die leuke vakkenvuller of iemand anders, waar je een oogje op hebt, zeggen.

Ik vind jongens sws leuk en ik kan het vaak niet laten om iets te zeggen.

Ik hoop dat je er iets mee kunt en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik vind het wel een leuk onderwerp en er zijn vast anderen die je tips kunnen en willen geven.

Oh ja en je vroeg ook waar je mooie gay jongens kunt vinden.
Nou ik vind ze in de supermarkt, want daar werken en heleboel leuke jongens van onze leeftijd als vakkenvuller en je kunt ze gewoon gaan bekijken en langs ze lopen, zo vaak als je wilt haha.

Ook zie ik wel leuke jongens bij basketbalveldjes en trapveldjes of bij een skatebaan. Zeker als je zelf één van die dingen doet is het easy, want dan doe je gewoon je hobby en je komt andere jongens met dezelfde hobby tegen.

Gewoon ff praatje maken, samen naar huis fietsen, daar wat drinken en afspreken voor de volgende keer en in the pocket.

Een ander favoriet plekje van mij is het zwembad of het strand. Daar lopen ze ook nog eens half bloot rond, is dat niet leuk. Ik ga al van kleins af aan naar het naaktstrand en kom daar nu ook nog vaak en dat is ook chill.

Ik vind “natte” jongens (die dus net uit het water komen) zo lekker, vooral als ze ook nog eens lekker bruin zijn en een mooi lichaam hebben.

Je zou ook in de sportschool kunnen gaan kijken, maar ik houd zelf niet van echt bodybuilderstype jongens, wel van atletische figuren, maar ok.

Je doet misschien zelf wel een andere sport en kun je daar lekkere jongens scoren.

Ik ga ook graag met mijn twinbroertje, die ook gay is, jongens kijken in de stad. Beetje rondlopen en kijken is ook wel leuk.

Als het een dagje niet gelukt is, kijken we soms ook wel op internet naar jongens in speedo of alleen headshots van jongens, dan zie je alleen hun hoofd in close up. Sommige zijn echt vet mooi.

Ik val op kapsel, ogen en mond en lippen en een klein (wip)neusje en mooie tanden en kuiltjes in hun wangen, op hoe ze lachen en kijken en dat zie je dan allemaal in één plaatje. Wow, hoe is het toch mogelijk dat je dan soms zo verliefd kan worden op een jongen op een plaatje. Ik ben vaak verbaasd dat er zoveel mooie jongens rondlopen.

Nou ja, als je nog iets wilt vragen, doe het hier.

Veel succes en laat sws ff weten wanneer je een leuke, lekkere gay jongen gescoord hebt. Ik gun je wel een leuk vriendje :)

Laters.

Groetjes,
M&M’s

Reageer