Skip to main content

Hoe zorg je ervoor dat je goed overkomt en dat een jongen verder wil zien.

Probeer eerst vrienden te worden, vanaf daar voel je vanzelf aan hoe ver je kan gaan en of er wat uit kan komen

Heyy,

Wat is de reden dat je een jongen wil fixen? Is het alleen om sex? Dan moet je het niet doen.

Zou je gewoon een vriendje willen? Dat is te begrijpen op jouw leeftijd.

Wat je kan doen is gewoon eerst n beetje rondkijken. Wie let er op jou? Wie stuurt uit zichzelf wat naar jou? Dan heeft die jongen al vaak iets voor jou in zich. Kan je niemand vinden bij vorige vragen? Dan kan je altijd gewoon zelf gaan ondernemen. Doe wel rustig aan. Wordt eerst gewoon vrienden, leer elkaar kennen en dan kan je kijken of je meer wilt.

succes!

Ik ben jong ma ja zoek al tijdje een vriendje ma als ze zeggen stuur sexy foto word ik geblokt.

Hoi!

Als ik een meisje spreek, word ik pas geïnteresseerd in haar als ze normaal, aardig en lief doet. En dat klinkt simpel maar sommigen kunnen het meestal niet laten om een sneer of iets erachteraan te gooien.

Probeer eerst vrienden te worden, vanaf daar voel je vanzelf aan hoe ver je kan gaan en of er wat uit kan komen

NEEEE dat is niet het advies eerst vrienden worden dan wordt je gefriend zoned

Heyy,

Wat is de reden dat je een jongen wil fixen? Is het alleen om sex? Dan moet je het niet doen.

Zou je gewoon een vriendje willen? Dat is te begrijpen op jouw leeftijd.

Wat je kan doen is gewoon eerst n beetje rondkijken. Wie let er op jou? Wie stuurt uit zichzelf wat naar jou? Dan heeft die jongen al vaak iets voor jou in zich. Kan je niemand vinden bij vorige vragen? Dan kan je altijd gewoon zelf gaan ondernemen. Doe wel rustig aan. Wordt eerst gewoon vrienden, leer elkaar kennen en dan kan je kijken of je meer wilt.

succes!

Weer niet eerst vrienden

Hallo ik ziet hIer een beetje te zeggen wordt niet eerst vrienden dit komt heel boos over ik wilde dit niet zo 

als ze je beschouwen als vriend dan wordt er als een relatie komt wordt het echt akward

en je kan ook worden gefriend zoned

Je kan bij voorbeeld kijken als een jongen naar je kijkt en jij maakt ook oog contact en de jongen kijkt weg is dat een teken

praat hij opeens gek of raar als jij in de buurt komt teken 

Zoek dit soort tekens

Je moet de jongen natuurlijk ook zelf leuk vinden

Als je dit soort tekens ziet

Vraag zijn nummer of snap 

En zeg dat je een crush op hem hebt maak voor dat je dit zegt ook belangrijk en zorg dat hij niet denkt dat hij wordt geprankt

Dan zegt hij hopelijk JA

En BOEM

Reageer