Hoe denken jullie ouders over sex en masturbatie

  • 29 May 2019
  • 3 reacties
  • 654 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal ik heb een vraag en ik hoop dat veel mensen zullen reageren hoe denken jullie ouder (s) over sex en masturbatie en hebben jullie het er soms met je ouder of ouders over ik zou graag een gesprek met me moeder willen hier over klinkt raar Marja maar ze doet er altijd zo anders over snap je ik wil er gwn open over kunnen praten nu ben ik benieuwd hoe dat bij jullie gaat en of jullie ouders er wel eens naar vragen of dat jij er soms over begint

alvast bedankt

3 reacties

Heyo,

Ik heb geen contact met me ouders, maar ik woon sinds ik klein was al bij me opa en oma. Ik praat zelf liever niet over seks en masturberen met me opa en oma, maar ik weet heel zeker dat ik het er wel met ze over kan hebben.

Ik praat wel met me oma over relaties en liefde. Ze begrijpt me en geeft me ook wel is goede tips. Me opa is nooit iemand geweest waarmee ik een serieus gesprek kan hebben. Hij begrijpt wel dat iets dan serieus is maar toch komt er dan een grap aan het einde van elke zin.

Je moet bij jezelf denken van wat ik wil weten en wat kan ik met de info die me ouders geven. En je moet bedenken aan wie je het gaat vragen. Pa en ma of alleen pa of alleen ma? Wie kan jou het beste antwoord geven? Naar diegene ga je toe.

Ook denk ik dat je ouders niet moeilijk of raar zullen doen als jij met een serieuze vraag over seksualiteit aan komt. Ze zijn zelf jong geweest en zullen het begrijpen!

See ya !
Spookyzx
Beste spookyzx bedankt voor je reactie ik heb alleen me moeder nog me vader is helaas een tijdje geleden overleden maar me moeder doet er altijd zo chagrijnig over als ik in die trant praat snap he wat ik bedoel dus ik weet ook niet wat ik zou kunnen vragen of vertellen heb jij miss tips hopelijk zie ik een reactie terug groetjes
Ik denk dat je pas aan seks toe bent rond je 16e en mastruberen 12e

Reageer