Vraag

Hints?!?

  • 2 September 2018
  • 4 reacties
  • 378 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiiii,

Ik had gisteren een feest en een meisje daar gaf denk ik hints naar mij, ze gaf bijvoorbeeld knipooogjes (die geef ik dan natuurlijk terug want ik ben zo’n dom persoon die denkt dat het dan een spelletje is??‍♂️) maar dan deden we ook “truth or dare” en ik deed dan “dare” en daar op stond:”laat je spanken door de persoon rechts van je” ik had toen wel geluk dat dat meisje naast me zat. Maar ze spankde me dus maar ze voelde ook even aan m’n kont.
Later die avond stonden ik en m’n neef te darten en toen kwam dat meisje weer en m’n neef ging weg, ik wilde ook weg gaan maar toen werd ik eeer gespankt en ze zei toen met een best sexy stem: “ja wat wil je nou, zoenen ofso?” Maar halferwegen moest ze lachen en ik ook.


Maar mijn vraag is dus nu, wilt ze gewoon zoenen of is ze verlieft op mij? Want ik kon niet beslissen wat het was.

Groetjes!?

4 reacties

hey!
het verschild per meid wat ze er uit eindelijk mee bedoelen.
de een gaat iets verder dan de ander maar wat zei deed denk ik toch dat ze een oogje op je had.
dus probeer een keer af te spreken dan weet je in een keer alles.
succes ermee.

gr. sayittomy
Ik denk wel dat dat hints waaren... Maar veel kan ik er ook niet over zeggen dat is echt een soort speurtocht nu denk ik? gewoon doen waar je je fijn bij voelt en een beetje mee speelen? (als je dat wilt of)

Ik wens je het best
Ik denk dat het hints zijn. Als ze leuk is, kan je meespelen. Als je dat wilt natuurlijk.
Als ze op meer avonden zo gaat doen, weet je zeker dat het hints zijn
Hoi @sayittomy, ze woont helaas in de buurt van Amsterdam en ik woon in de buurt van Rotterdam dus dat word moeilijk afspreken? ik zag haar alleen op m’n tante haar verjaardag.

Hoi @mijnnigezien, het voelde wel fijn om een keer verlijd te worden, en de volgende keer als ik haar zie dan speel ik wel mee??

Bedankt iedereen voor de reacties?

Reageer