Vraag

Hij wil te vaak seks

  • 27 March 2018
  • 9 reacties
  • 711 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik en mijn vriend hebben nogal wat meningsverschillen over seks. Omdat hij 17 is en ik 14, heeft hij al meer ervaring. Ook heeft hij veel meer zin dan ik. We zien elkaar meestal 3 keer per week, maar ik heb niet elke keer zin in seks. Hij wel, hij heeft eigenlijk altijd wel zin. Hij doet niks tegen mijn zin in, maar hij vind het wel jammer en ik wil hem ook niet de hele tijd teleurstellen. En ook in bed kan hij soms iets te hard voor mij zijn. Hij stoot graag harder en sneller, maar dat is nog niet altijd fijn voor mij. Ik heb het wel eens bij hem aangegeven, maar ik wil er ook geen ruzie over maken. Iemand tips hoe dit voor ons allebij leuk blijft? 😞

9 reacties

Da fuck, Wrm neuk je al op je 14de??
Omdat ik al langer een vriend heb waar ik echt verliefd op ben, en er klaar voor was 😉
Dat is altijd zo bij jongens, geloof me. Maar als ik jou was zal ik het wat rustiger aan doen
Hi Femke,
Zoals ik al in je vorige topic zei, (pijn bij doggy)
Je moet nee zeggen. En NEE is bij en vrouw NEE!
Als hij van je houd, dan accepteert hij dat!
Nu zeg je: hij wil TE VAAK seks. Dat is een teken dat hij niet naar je luistert!
Ik zei al eerder dat je niet hoeft te denken dat jij hem teleurstelt.
Geef duidelijk aan dat hij te ver gaat! Je hoeft geen pijn te lijden voor zijn plezier!
M12G
@m12g, ik heb het daar vandaag met hem over gehad. Hij accepteerde het ook, en zal rustiger proberen te doen. Hij wil inderdaad te vaak seks. Dat doet hij niet als ik dat niet wil, maar hij moet het ook kwijt zegmaar. Ik heb wel het gevoel dat ik hem teleurstel als ik iets niet wil. Als hij een oudere vriendin had zou hij misschien niet de hele tijd rekening met haar moeten houden. Dat maakt me onzeker over onze relatie, alsof ik niet goed genoeg voor hem ben. Daardoor geef ik het ook minder snel aan.
"maar hij moet het ook kwijt zegmaar."
Nouja, hij redde het ook zonder vriendin....
Als hij zijn handen niet wilt gebruiken kan hij , of jij voor hem, ook nog iets kopen.
"Als hij een oudere vriendin had zou hij misschien niet de hele tijd rekening met haar moeten houden."

Dat is niet waar: dan moet hij ook rekening met haar houden.
Je bent samen en je houdt samen rekening met elkaar.
Je doet zeker geen dingen die de ander pijn doen!
Ik vind dat je daar een denkfout maakt. En je hoeft niet voor hem te denken.
Oké?
Eerst zelf goed nadenken! M12G
Gister heb ik ‘s avonds met hem gebeld en hebben we er ook nog even over gepraat. Hij wil wel rekening met mij houden en zeker niks doen wat mij pijn doet, dan zou hij zich ook schuldig voelen. Allen moet hij nu vooral rekening met mij houden en heeft hij er alleen maar nadeel van...
"en heeft hij er alleen maar nadeel van..."
Nouja, hij heeft jou.
Dat lijkt hij vrij geweldig te vinden.

Reageer