Skip to main content
Vraag

hij is niet klaargekomen tijdens pijpen

• December 4, 2025
  • 5 reacties
  • 1454 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

een tijdje geleden heb ik een post geplaatst over hoe ik het beste m’n neef kan pijpen. Ik was dit weekend op familie weekend en wij sliepen samen in een bed. Ik ben toen we nog wakker waren onder de dekens gekropen en heb hem voor mijn gevoel heel lang gepijpt. Ik heb aangegeven van te voren dat hij mocht komen in m’n mond. Dit gebeurde alleen niet. Hij is helemaal niet klaargekomen tijdens m’n hand en blowjob. Het duurde zo lang dat ik dacht dat ik iets verkeerds deed en toen zei ik dat we anders ook konden slapen. Dat zijn we toen gaan doen. Ik weet nou niet of hij mij slecht vond pijpen of dat er iets anders speelde. Ik weet wel zeker dat hij het niet erg vond als ik hem pijp. 
wat denken jullie?

5 reacties

• December 5, 2025

zenuwen of schuldgevoel denk ik 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 5, 2025

Niet zo veel zin in gepijp.  Je kunt een jongen niet dwingen.  Misschien toch maar niet doen met je neef.

Het heeft niets te maken met jouw techniek: als een jongen geil is komt hij klaar, al trek je hem af met een nijptang. 

• Net nieuw
  • December 6, 2025

Hoi anoniemejonge15! Ik denk niet dat hij het niet fijn vond maar ik denk dat hij gewoon niet de energie had om klaar te komen. Dat gezegd hebbende, je zei iets over je neef? Is dat dan een biologische neef of gewoon een “niffo”

• December 6, 2025

Vraag het hem waarom hij niet gekomen is?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 7, 2025

Als een jongen het niet geil vindt, zal hij moeilijk kunnen klaarkomen denk ik.