Vraag

Hetero of niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik weet niet of ik gay of bi ben en ik weet ook niet hoe ik daarachter kan komen ik kijk wel eens naar jongens op het strand en ik vind ze soms ook aantrekkelijk maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongen ik twijfel heel er en ik weet niet hoe ik erachter kan komen

11 reacties

ik heb hetzelfde, maar ik weet nier of ik alleen op jongens val of op jongens en meisjes. ik ben op dit moment verliefd/in een relatie met een jongen (ben zelf een meisje) maar ik heb vrouwen ook altijd aantrekkelijk gevonden !
ik denk dat je gewoon wat moet proberen met beide geslachten en dan merk je wel wat fijner voelt of dat het misschien allebei goed voelt!
Thx
Hi Jongen. 14,

gwn je leven leven en je komt er vanzelf wel achter. Mijn twinbroertje en ik weten het al heel lang en kwamen op ons eind 12e / bijna 13e uit de kast. Dat is dus al bijna 3 jaar geleden.

Sommigen weten het dus al vroeg, anderen weten het op hun 20e nog niet, dus aan de ene kant is het voor jezelf misschien jammer dat je het nog niet weet, maar aan de andere kant is het ook normaal als je alles nog moet ontdekken. Je bent 14, dus ja, nog tijd genoeg :)

Als je een meisje leuk vindt, dan kun je daar verkering mee nemen en dingen uitproberen, zoals kussen en wat handwerk en misschien weet je dan of je op meisjes valt. Zelfde voor jongens. Je kunt ook op allebei vallen. Niks mis mee.

Als je jongens alleen leuk vindt voor seks mee te hebben, dus een lichamelijke aantrekking en je er niet verliefd op bent, dan ben je niet gay. Dat kan gwn experimenteren zijn uit nieuwsgierigheid of geiligheid :P

Gewoon je leven leven en dan kom je er wel achter.

Hieronder nog wat info:

https://www.sense.info/nl/liefde-en-relaties/lesbisch-homo-bi-hetero
https://www.sense.info/nl/werkstukinformatie/onderwerpen/homoseksualiteit

het is sws wel een coole site met betrouwbare info, dus check ‘m helemaal
https://www.sense.info/nl/

Groetjes,
M&M’s
Dankjewel
Geen dank, ik doe het graag.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂
Voor het antwoord met de meeste uitleg @M en MS
Mijn antwoord is zegmaar de korte directe versie=
Zolang je niet verliefd wordt/bent op een jongen kan je geen Gay of Bi zijn
Het feit dat je je lichamelijk aangetrokken tot sommige jongens voelt is normaal maar betekent in principe niks
Reputatie 3
Badge +8
Voor het antwoord met de meeste uitleg zie @M en MS's reactie.
De korte directe versie kun je bij @Angovis vinden.
Mijn antwoord is zegmaar de simpelste versie=
Je komt er vanzelf achter, hou je je er vooral niet mee bezig.
Ik ben een tijdje inactief geweest om dat het slechter ging but I'm back.

Hoi jongen.14

Zelf heb ik dit ook gehad en had een beetje de zelfde vragen, wat je het beste kunt doen is gewoon doorgaan met leven en dat zie je later wel wat het nu precies is.

Groetjes, 360popescope
Dankjewel allemaal
Ik was heel Lang op een jongen, en daarna op een meisje. En toen weer op een jongen.

Maar nu heb ik het idee dat ik gewoon in plaats van bisexueel, nietsexueel ben ofzo.

Ja t is heel lastig om erachter te komen.
En het komt meestal vaNzelf wel.....

~Asy
Hey J 14 ik heb dit ook, ik heb ook dat ik jongens knap vind maar meisjes vind ik ook leuk. Ik ben btw ook 14 dus ik snap wat je bedoeld.

Reageer