Vraag

hetero maar wil expermenteren met een jongen

  • 22 October 2019
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen 16 ben hetero maar zou wel een keer wat willen doen met een jongen is dit raar?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Anoniem202 

 

Nee het is totaal niet raar het is normaal

Badge +1

Ik denk dat meerdere dit hebben

Reputatie 2
Badge +3

@Anoniem404 

 

Ik weet het wel zeker dat meerdere dat hebben

Hoi hoi, 

Nee dit is niet raar! Heel veel pubers en ook oudere mensen hebben dit. Je wil gewoon proberen wat je wil. Ik zou zeggen experimenteer!

 

Kusjes:kissing_heart:

Nee want je bent jong en als iedereen word je verliefd. Als kind krijgen we mee jongen & meisje maar kunnen nieuwsgierig zijn naar homoseksuele of biseksuele. Zelfs ben ik een transseksueel meisje maar ook bi voor het moment in een lesbische relatie voor mij toch want ik ben transgender en zij een normaal meisje wat haar panseksueel maakt want ik ben eigenlijk zowel jongen als meisje.

Het is experimenteer en ontdek zonder weet je nooit ben ik bi, homo enz... als je niet probeert en vroeger waren ouders van als je zei ik ben homo dat ze zeiden oh janet moet ik u een handtasje kopen? Dat gaf angst om er voor uit te komen. Nu mama & papa ik ben homoseksueel dan is het van oh tof en een leuk meisje of jongen.

Ik zei mama en zij ja ik zei mama ik voel me geen jongen maar een meisje en ik wil graag een meisje zijn mag ik transgender worden? Ze slikte maar was van kijk je krijgt zakgeld als je spaart betalen wij de rest enkel moet je sparen voor geslachtsverandering, ouders willen een gelukkig kind en je zal verschieten dat jij niet de enige anders geaarde bent 

Reageer