Vraag

het ontwijken van een erectie

  • 12 May 2019
  • 8 reacties
  • 571 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
ik zit sinds kort met een probleem steeds vaker krijg ik een stijve zonder reden laatst kreeg ik er een tijdens gym en het duurde 5 minuten voordat hij pas weg ging😳 en ik wil dus weten hoe je een erectie kan ontwijken
word gewaardeerd
Mvg Sergio

8 reacties

Hey!

Op deze site kun je alles over spontane erecties lezen.
Het beste is om er zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden en je te focussen op iets anders.
Je zou een trui o.i.d. kunnen meenemen die je er dan voor kan houden als dit weer het geval is.
Heel wat jongens hebben dat wel af en toe in de puberteit, ik snap dat het erg vervelend kan zijn, maar het is heel normaal.

Groetjes
Lot
hartelijk bedankt
ik probeer volgende x aan iets serieus te denken

Mvg S
heyy, bijna elke jongen heeft hier wel eens last van. (ik ook dus). Al gebeurd dit, moet je gewoon aan een onderwerp denken en daar echt in detail over nadenken. Zo voel je vanzelf dat de erectie weg gaat en heb je er ook geen last meer van.
zal ik doen thnx
Hoi hoi, je moet zorgen dat het bloed naar een andere plaats van je lichaam gaat. Als je zit moet je op je met je hele lichaam druk zetten op je tenen dan gaat het bloed daar naar toe. En wen er maar vast aan want jongens krijgen in de puberteit z'n 25 erecties op een dag ( met nacht erbij). Succes!!

Kusjes😘
Reputatie 2
Badge +2
@Sergio_
Ik doe voetballen en ik verzeker je dat elke jongen of Man een spontane erectie krijg bij sport. Je bloed pompt door je hele lichaam tijdens rennen. Dan ga je de kleedkamer in erna en je hebt zo een stijve. Ontwijken heeft geen zin en is ook ongezond om het te onderdrukken. Zoveel erecties gespot daar en niemand doet moeilijk erover.
ik zal het proberen
thnx btw voor de reacties
groetjes
Denk aan iets niet leuk.

je dooie konijn ofzo.
of je hebt volgende week weer 15000 toetsen

Reageer