Vraag

""het "" met je zelf doen

  • 9 August 2021
  • 6 reacties
  • 658 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi ,

Ik ben 15 en na al die dingen die ik mee gemaakt heb wil ik weer proberen om aan mij zelf te zitten .  Nu heb ik het met mij zelf gedaan ( gevingerd ) langzaam aan op bouwen op zich gaat dat wel  alleen kom ik nog moeilijk klaar ( wat mij logisch lijkt)  maar ik wil meer ik zou graag een speeltje erbij willen maar hoe kom je hier aan ?? En wat als ouders op rekening kunnen kijken en zien bijvoorbeeld eaystoys  staan ?? Ga dat maar eens uitleggen


6 reacties

Ik zou een website aanraden waarvoor je cadeaukaarten kunt kopen, zoals bol.com en Amazon.
Zo kun je met contant geld toch iets bestellen en het bij een ophaalpunt ophalen in plaats van het thuis laten leveren.

Op beide websites kun je redelijk goedkoop speeltjes zoals vibrators kopen, maar het kan ook aan te raden zijn om eventueel glijmiddel te halen.

Weet je al wat je wilt bestellen, of wil je nog iets van de forumgebruikers horen wat dat betreft?

Reputatie 5
Badge +5

Zal heel graag tril eitje willen hebben . 

Om het langzaam op te bouwen zeg maar. Weet dat alles bespreek naar is met pleegmama .maar hoe pak je zoiets aan ? 

Je kan kwalijk onder etenstijd in 1 x zegge : mama ik wil een speeltje .

 

Je kan kwalijk onder etenstijd in 1 x zegge : mama ik wil een speeltje .

Nee dat lijkt me een ongelukkig moment, maar je zou het best een keer kunnen opperen als jullie alleen met z’n tweeën zijn. Je kan het ook zelf regelen en ervaren, door middel van de tips van Menspersoon.

Als je wel digitaal wil betalen, kan je bij easytoys volgens mij ook kiezen voor anoniem bestellen. Dan komt het in een ongemarkeerde doos en is het bankafschrift ook niet terug te herleiden naar easytoys - althans, er zal geen easytoys bij staan, dan moet je even iets verzinnen wat je dan zou hebben gekocht. Anders is het idee van contant cadeaubonnen ook goed, maar die heb je natuurlijk niet voor easytoys; wel voor bol.com.

Vergeet er geen glijmiddel (op waterbasis!) bij te bestellen! Erg belangrijk om het wat soepeler te laten verlopen. Je kan er eventueel ook schoonmaakmiddel bij doen, maar dat is geen must als je het op een andere manier goed schoonmaakt.

Reputatie 3
Badge +3

via een site bestellen waar het anoniem is en dan bij de winkel in de buurt ophalen zo komt niemand erachter

Reputatie 5
Badge +5

Mag postbus nummer van mama gebruiken en mama is bereid om wat mee te bestellen voor me . Zijn hier open in namelijk.

Loop tegen hetzelfde probleem aan. Heb een LDR en hij en ik hadden een idee voor een soort van vibrator die hij kan aansturen (vind ik zelf erg opwindend, dat hij daar de controle over heeft) maar ik kan moeilijk uitleggen aan m'n ouders wat ik doe met zo'n speeltje.

Reageer