HELP!!! vingeren?!

  • 10 July 2018
  • 5 reacties
  • 1886 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi hoi, ik ben annie en 14 jaar oud. ik ben een beetje aan het experimenteren met m'n lichaam en wil graag een keer klaar komen maar ik heb nog nooit gevingerd of zo en als ik ook maar een klein beetje druk geef doet dat heeeeel veel pijn. ik ben ook nog niet ongesteld geweest (mensen zeggen dat dat niks uit maakt maar ja, uh... weet ik veel). ik wil het liefst niet met m'n vingers in me wand dat vind ik gewoon echt niet fijn.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

groetjes
annie

5 reacties

Op de site Sense.info staat veel informatie hierover.
(https://www.sense.info/nl/seks/sekstechnieken/vingeren/hoe-werkt-vingeren)
Dat, bijvoorbeeld.

Daarnaast kun je ook de zoekfunctie van het forum gebruiken, want je bent niet de eerste met die vraag.
(https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=hoe+vingeren)
Dat, bijvoorbeeld.
Reputatie 1
Badge
Hai Annie, ik ben ook een meisje maar ik ben 12 jaar oud. Ik ben ook met mezelf aan het expirimenteren, ik ben al wel klaargekomen. Je moet vooral geen dingen doen ie je niet fijn vind, expirimenteer veel tot dat je erachterkomt wat je zelf gijn vind. Ik ben al vrij vroeg begonnen met mastruberen, al iets voor Mn 12e. Ik werd ik april 12. Mijn vriendinnen doen het ook al, dus ik ben niet de enige. Ik zit in groep 8, maar heb best een volwassen klas. De jongens mastruberen ook allemaal, niet Allemaal maar wel veel meisjes en jongens uit Mn klas doen het.??

Groetjesss
je kan ook gewoon mastruberen, dan wrijf je met je vingers over je clit heen
je kan ook douche kop proberen en elektrische tandenborstel? ik zou er meer over googlen als ik jou was!
xx
hoi hoi, ik ben annie en 14 jaar oud. ik ben een beetje aan het experimenteren met m'n lichaam en wil graag een keer klaar komen maar ik heb nog nooit gevingerd of zo en als ik ook maar een klein beetje druk geef doet dat heeeeel veel pijn. ik ben ook nog niet ongesteld geweest (mensen zeggen dat dat niks uit maakt maar ja, uh... weet ik veel). ik wil het liefst niet met m'n vingers in me wand dat vind ik gewoon echt niet fijn.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

groetjes
annie

je moet gewoon betje bij je clitje strelen en fantzeren daar kan je van klaar komen dat is je vagina glader en doet het minder pijn
je doet gewoon je vinger er over heen op een gegeven moment word het een beetje vochtig dat is je teken om steeds sneller te gan bewegen met je vinger. JE GAAT ER DUS NIET IN.

Reageer