Skip to main content

Help mijn vriendje wil zoenen

• February 26, 2026
  • 8 reacties
  • 481 Bekeken

Anoniem300
Forum|alt.badge.img

Ik heb dus n probleem ik heb dus sinds kort een vriendje 

Ik was vandaag met hem naar buiten en t was heel gezellig alleen toen opeens probeerde hij me te zoenen en ik weet niet of ik dat wel wil dus heb hem weg geduwt

hij heeft zelf al 3 keer gezoend terwijl ik dat nog nooit gedaan heb

help wat moet ik doen

8 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 26, 2026

Hey. Als jij daar nog niet aan toe bent is dat helemaal oké, en jouw vriendje moet dat respecteren, anders is hij geen goed vriendje. 

Je kan het beste dit met hem bespreken en je mag zeker een grens aangeven, dat is juist goed🙂

Liefs 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 26, 2026

Hey ​@Anoniem300  ik ben het helemaal eens met ​@Yusa  jij bent degene die dat bepaalt. Niet hij voor jou. Je hoeft nooit iets te doen wat jij zelf niet wil! 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 26, 2026

Tja, zoenen hoort er toch wel een beetje bij, denk je niet?  Je moet natuurlijk niets tegen je zin doen, maar waarom heb je verkering als je niet wilt zoenen?  Dan ben je toch net zo goed gewoon vriendjes.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 27, 2026

Hoi ik ben dat wel met ​@Diana  eens. Ik zou dat dan wel willen proberen met mijn crush. Misschien kun je uitleggen dat je nog geen ervaring hebt en dan voorzichtig beginnen. ​@Tover01  heeft wel een mooi topic over zoenen. Natuurlijk hoef je niks te doen wat je niet wilt maar zoenen is wel een basis en vast heel lekker 🥰 

Groetjes Tjempie xxx

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@Anoniem300, hoelang heb je al en wat hebben jullie gedaan samen? (Je hoeft niet alles te vertellen). Ik ben het met ​@Yusa eens, gewoon het een keer erover hebben. Als je er (nog) niet aan toe bent is dat helemaal oké. Veel plezier nog samen :)

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

Hey zeg tegen je vriendje dat nog niet heb gezoend hebt en je het spannend vind dat gaat hij wel begrijpen en doe het rustig aan  en je gaat zelf leuk vinden ik en mijn vriendin kunnen niet maar van elkaar afblijven wij zoenen best veel 

Anoniem300
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 2, 2026

Bedankt allemaal voor jullie hulp alleen het is uit dus ik heb het niet meer nodig 

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Ahhh, wat jammer is dit de reden dat het uit is gegaan?? Zo ja, wees blij dat het over is het is geen goed vriendje als hin ke waardes niet respecteert. Zo nee, heel sneu voor je hopelijk vindt je snel een nieuw vriendje met wie je elkaar en de wereld mag ontdekken!❤️✈️

Have Fun!

Gr. Ikweetgeennaampje123