Vraag

Help, mijn Penis is.....

  • 21 March 2019
  • 3 reacties
  • 774 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag mijn penis gemeten met een meet lint (zo een die je gebruikt om je omvang van je buik te meten).
ik ben bijna 14 en mijn lengte was 11 tot 12 cm en de dikte 10 tot 12cm, ik maak me zorgen over de dikte.
als ik naar me penis kijk lijkt hij best dun, ik wil graag een voorbeeld waar ik mijn penis mee kan verglijken, bijv: een wc rol.
zodat ik kan zien hoe groot mijn penis is, als je reageerd zou je ook willen vertellen waarmee je je eigen penis kan vergrlijken?
groeten jongen 13 jaar

3 reacties

Hoi J 13,
Ik ben zelf een jongen van 14 en ik merkte bij mezelf dat mijn penis tussen mijn 13e en 14e best wel wat gegroeid is dus maak je geen zorgen het komt echt wel goed.
Ps. Lengte: 17cm dikte: 15 cm ongeveer

Groetjes Thom en als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
Maak je er niet al te veel zorgen over.
De penis groeit sowieso wat later in de puberteit, dus jij hoeft je nog nergens zorgen over te maken.
Sowieso zit je huidige lengte rond het gemiddelde, als ik mij niet vergis, dus dat is ook niet zo erg.
Hey, Boy,

Ik denk niet dat je penis écht 12 cm dik is, dan is hij namelijk even breed als lang. Dat zou er 'vierkant' uit moeten zien en jij zegt zelf dat je penis er normaal uitziet. Ik denk dat je verkeerd hebt gemeten, heb je misschien het lint om je penis heen gedaan als je om je buik zou doen? Dan heb je niet de breedte van je penis, maar de omtrek. De breedte van je penis meten, kun je doen door gewoon het meetlint voor je penis te houden en dan kijken waar de randen staan. Het is niet zo accuraat.

Verder vind ik dat je je geen zorgen moet maken om je penislengte, mits je op meiden valt. Jongens vinden het volgens mij veel belangrijker dat iemand een grote penis heeft, erg ironisch... Meiden hebben verschillende keren aangegeven in vragenlijsten over penislengtes dat het ze niet boeit. Telkens komt de conclusie dat het draait om JOUW INNERLIJK. Daar geloof ik dan ook in.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam

Reageer