Beantwoord

HELP, mijn neef heeft me verkracht

  • 30 April 2019
  • 11 reacties
  • 11199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
HAYYYYY

Laatst logeerde ik bij mijn neef,
in de avond gingen de ouders weg en waren ik en hij alleen over.
toen ging ik slapen maar een uur later kwam hij mijn kamer binnen!
hij ging bij mij in bed liggen en verkrachte mij, maar stiekem vond ik het heel lekker is het nu verkrachten en eigenlijk verlang ik naar nog een keer...............

wat moet ik nu doen ik heb het nog aan niemand vertelt..............................................................................................
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 April 2019, 16:04

Bekijk origineel

11 reacties

Als je een eigen telefoon hebt kan je nog de 112 bellen, dan kunne de politie snel het handelen met je neef.
En hoe oud ben je?
Je kan ook pillen gebruiken tegen de zwangerschap.
Maar ga wel naar de dokter vragem voor een recept om de pillen te gebruiken en zeggen wat er is gebeurd.
Dus handel wel dit soort heel snel voor dat het te laat is.

EN ZOWIEZO als je neef zegt iets van wat ga je doen?
Zeg gewoontjes en kalmpjes van dat je eventjes uit gaat met vrienden samen om te gaan shoppen.

Stiekem dat je de politie belt wat je neef hebt gedaan enzo.

Maar wel op een plek staan of zijn waar niet TE dichtbij bij de huis staan waar je neef woont, en probeer tegen de auders van je neef te zeggen dat hij je heeft verkracht.. en als hun dat niet geloven meld dat ook tegen de politie.. het is echt belachelijk als volwassenen kinderen NOOIT kunnen geloven wat er is gebeurd.

Of als je Geen telefoon hebt, kan je wel aan de 1 van de buren van je neef stiekem aan belt en vraagt of je naar binnen mag komen en de telefoon data gebruiken en de politie belt enzo..

Sterker veder ermee.

En het is echt NIET goed dat hij je heeft verkracht, zelfs je stiekem het lekker vond.
Echt niet goed.
Het lijkt mij ook verstandig om contact op te nemen met de politie en de verkrachting te melden.
Het is prima dat jij het opwinden vond, maar die fantasie kun je beter vrijwillig uitvoeren.
De vraag is wel of je bewijs hebt voor je zaak.
Hij blijft natuurlijk onschuldig totdat het tegendeel bewezen is en één getuigenis, die van jou, hoeft niet per se te volstaan.

Maarja, laat dat jou vooral niet tegenhouden en meld het.
Reputatie 3
Badge +1

DIT IS EEN MISDAAT ik zou 112 bellen

Reputatie 1
Badge

ookal vond je het lekker je hebt geen toesteming gegeven ik zu 112 bellen 

 

Badge

het is een misdaad ik zou 112 bellen…. voordat het uit de hand loopt, wat zeg ik het is al uit de hand gelopen

 

Reputatie 5
Badge +5

kijk, je beschrijft de leeftijd niet maar jij bent sws minderjarig… het ilegaal maar je vond het fijn… het is volgensmij meer pedoisme dan echt daadwerkelijk verkrachting

 

En 112 is ook zo makkelijk te bellen voor een jonge meid?? Schaamte angst, verwarring. 

Er staan geen leeftijden bij.. Tuurlijk een jongen mag je nooit aanraken zonder toestemming!! Seks is iets wat je doet wanneer je er klaar voor bent en met wederzijdse instemming. 

Maar wat ik wel 1000% weet.. Een verachting is niet achteraf spannend en lekker.. Mijn ervaring is angst schaamte en pijn.. En weet ook dat als je jong bent en nog niet veel over dat gebied weet het absoluut niet logisch is dat je gelijk 112 belt of je ouders inlichten omdat je bang kunt zijn voor de gevolgen .. Je kunt je schamen omdat je misschien denkt dat niemand je gelooft of je bent misschien bedreigd om je mond te houden.. 

Begrijpelijk, ook tegenwoordig heb je veel online hulp of proffsionals die je kan bellen voor hulp en je kan anoniem blijven... Of neem iemand die je vertrouwd waar je het aan verteld die jou kan helpen.. 

Tja en als je echt verlangt naar meer, dan is dat een keuze die je zelf maakt maar laat je nooit ongewild aanraken.. Dat is resptloos dat betekent dat letterlijk iemand jou gebruikt voor zijn eigen lol en geen zier om jou geeft je bent voor die gene niks waard.. Daar kan je allerlij nare dingen aan overhouden zodra je ouder wordt.. Dat wil je niet 💐

Badge

ik vind het maar zielig. als je eigen telefoon hebt bell 112 of andere zorg nummers. ik hoop dat het nu veel beter gaat

Badge

Ik hoop het ook!…

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb 6 weken op een politie centrale mogen werken ( yay vrijwilegerswerk ) en het komt vaak voor dat dit gebeurt blijkbaar 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb 6 weken op een politie centrale mogen werken ( yay vrijwilegerswerk ) en het komt vaak voor dat dit gebeurt blijkbaar 

Melt dit

 

Reageer