Vraag

help mij

  • 30 December 2020
  • 4 reacties
  • 358 Bekeken

Badge

Oke meiden ik heb hulp nodig ik wil dus heel vaak klaarkomen (ben meisje btw) maar als ik over me clit geen ga dan voelt het uiteindelijk heel raar en doet heel me lichaam raar en dan stop ik maar ik wil dus echt een x klaarkomen dus please hebben jullie tips hoe ik wel door kan gaan of klaarkomen? Alvast bedankt


4 reacties

Ik ben geen meisje hoor, dus ik kan het fout hebben,

Maar als je lichaam een beetje raar begint te doen (raren bewegingen ofzo) en een raar gevoel is dat volgensmij wel een goed teken, correct me if i’m wrong :)

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

Je clitoris  is ook niet bedoeld om een uren over te wrijven, 1-2x klaarkomen is genoeg. Of gaat je lichaam raar doen voordat je klaarkomt? Zoja, een bezoekje aan je huisarts kan nooit kwaad, verder gaat het dan inderdaad raar voelen, je gaat toch ook niet na een paar uren sport gewoon door zonder dat je lichaam dat wilt. Meer weet ik hierover niet. Groetjes

 

-flopflop13🔴⚪️🔴

Ja je moet door blijven gaan en dan kom je uit eindelijk klaar maar je moet denk naar de huisarts als je lichaam raar begint te doen denk ik dat kan geen kwaad anders vraag het aan je ouders

Als je een orgasme nadert of tijdens een orgasme, kan je lichaam inderdaad gaan trillen en kan je wat spierspasmen ondervinden. Dit is normaal. Misschien heb je dus al wel eens een orgasme gehad, je was in ieder geval dichtbij. Je kunt eens kijken wat er gebeurt als je doorgaat, maar je moet niets doen wat niet goed voelt.

Blijf proberen, uiteindelijk weet je hoe jouw lichaam in elkaar zit. Daar kunnen wij jou lastig bij helpen, dat moet je zelf ontdekken.

Groetjess

Reageer