Vraag

help me, kan ik zwanger zijn geraakt?

  • 5 August 2019
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben Elle. ik slik de pil. Vanaf dinsdag de tweede strip. Dus al ja soort van 2 maanden. Ik ben dinsdag begonnen met mijn tweede strip na de stopweek. Dus weer de eerste week van het gebruik van de pil. Woensdag was ik hem vergeten. Ik heb donderdag alleen die van donderdag genomen en niet van woensdag nog. Vrijdag was ik dus weer beschermd met de pil die ik donderdag nam. En we hebben vrijdag een beetje geknuffeld maar liep het uit naar droogneuken. We waren allebei naakt. Mijn vriend heeft zijn penis niet in mijn vagina gedaan, ik heb hem wel een paar keer gevoelt maar echt niet er in, meer er soms af en toe tegen aan. Maar nu las ik dat je dus in de eerste week nog helemaal niet beschermd bent met de pil! Nu ben ik dus bang dat ik zwanger ben. Hij is niet klaargekomen en ik voelde geen voorvocht en hij is er echt niet in geweest. Kan ik nu zwanger zijn? en ik durf echt geen test te halen..
en ik heb nu al 2 dagen ontzettend veel buikpijn omdat ik er aan denk..

2 reacties

Ik lees dat er geen penetratie is plaats gevonden? Hij is ook niet klaargekomen in jou met sperma. Alleen daar kan je zwanger van worden. Als hij niet in je is geweest en ook geen sperma, is er niks aan de hand.🙂
Hey,

Wat @Simonesz hier aangeeft klopt niet 100%. Ik hoor dat jij hem wel gevoelt hebt. Het kan zijn dat er een beetje voorvocht in bijvoorbeeld jouw onderbroek of tegen je huid dichtbij je vagina is gekomen. Er is dus wel een zeer kleine kans op zwangerschap. Ik raad je aan, als je erg veel last hebt van het gevoel dat je denkt dat je zwanger bent een zwangerschapstest te halen bij je drogist. Je hebt tegenwoordig drogisterijen die een zelfscan kassa hebben. Echter geven deze test's geen garantie, er blijft altijd een kans dat hij aangeeft dat je niet zwanger bent terwijl anders blijkt. Als je 100% zekerheid wilt zul je dus een test moeten doen bij je huisarts. Een huisarts heeft beroepsgeheim dus mag dingen niet zonder jouw toestemming doorvertellen aan bijvoorbeeld je ouders. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Gr.

Jack

Reageer