Skip to main content

help ik wil graag zoenen maar heb geen vriendje

• January 9, 2025
  • 6 reacties
  • 397 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een 12 jarig meisje bijna 13 alleen ik heb geen vriendje maar ik wil heel graag zoenen 

6 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Tja, je kan moeilijk een vreemde zoenen. Dus een vriendje zal wel noodzakelijk zijn. Sorry, maar er lijkt me geen andere oplossing..

Liefs 

• December 9, 2025

hey. je kan ook aan iemand vragen of hij jou wilt zoenen zonder een relatie te hebben! er zijn bet wel veel mensen die dit doen. miss heb je hier wat aan.  veel succes verder!

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 9, 2025

Nouja, je kunt hier echt veel aan doen als je geen vriendje hebt. Zet t maar op je To Do list. 

(Neee maar ff serieus, zoenen is niet perse iets wat je zo maar doet, een daar heb je echt wel een vriend/vriendin voor nodig. Hopelijk kom je snel in een relatie!)

• January 15, 2026

Nouja, je kunt hier echt veel aan doen als je geen vriendje hebt. Zet t maar op je To Do list. 

(Neee maar ff serieus, zoenen is niet perse iets wat je zo maar doet, een daar heb je echt wel een vriend/vriendin voor nodig. Hopelijk kom je snel in een relatie!)

ja oke klopt ik doe ook niet zoenen met iemand die ik absolut niet ken maar meestal als iemand ja zegt vind die gene je leuk

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 15, 2026

haii, ik ben 13 en heb mijn vriendje via snap leren kennen, we hebben nu 4 maanden. ik zou het eens via snap proberen. gewoon wat jongens toevoegen en een beetje praten, miss zit er wel een leuke tussen <3

• Net nieuw
  • January 21, 2026

Heyy 

Je eerste zoen hoeft niet altijd een vriendje of vriendin te zijn als je iemand leuks ontmoet op een feestje en jullie zijn beide in waarom niet? ;)

xx