Skip to main content
Help, ik ben er net achter gekomen dat ik smegma heb. Ik haalde mijn voorhuid helemaal naar achter en daar zat best wel veel witte en lichtgele korrels. Na wat zoeken kwam ik er achter dat dat smegma is. Omdat ik op vakantie ben kan ik niet naar de doctor. Wat nu??? Is dit raar of hebben meer mensen dit?
Help, ik ben er net achter gekomen dat ik smegma heb. Ik haalde mijn voorhuid helemaal naar achter en daar zat best wel veel witte en lichtgele korrels. Na wat zoeken kwam ik er achter dat dat smegma is. Omdat ik op vakantie ben kan ik niet naar de doctor. Wat nu??? Is dit raar of hebben meer mensen dit?

Hoop dat jullie me kunnen helpen
Hi coolangel,

niks aan de hand. Iedere jongen heeft smegma.

Je moet het gewoon elke dag als je onder de douche gaat even eraf wassen, zodat het allemaal lekker fris en schoon blijft.

Dus ff je voorhuid helemaal naar beneden en onder de waterstraal houden en even met je vingers je eikel en het randje eronder "schoon wrijven".

Na het douchen ook even alles droog maken. Dus ff voorhuid weer naar beneden en met de handdoek ff deppen of je piemel in de handdoek duwen en je hand er even omheen.

Zo makkelijk is het.

Nog veel plezier op vakantie.

PS als het echt rood is, pijnlijk of andere dingen, dan moet je het ff goed in de gaten houden en dan is het wel handig om even naar de huisarts te gaan.

Groetjes,

M&M's
Hoii M&M's dankje voor je reactie. Blijft het ook zo veel? Of gaat het verminderen als ik het beter schoonhoud? Ik kon eerst mn voorhuid niet helemaal naar beneden halen dus wist ook niet dat ik het daaronder moest schoonhouden ?. Het was wel een beetje rood maar ik kijk het even aan.
Hi coolangel,

het is nu "zo veel", omdat je het kennelijk nog nooit eerder schoongemaakt hebt / kunnen maken.

Ik zie bij mezelf eigenlijk nooit smegma, want ik was mijn piemel elke dag minstens 1 keer.

Doe het vanaf nu ook gewoon even elke dag onder de douche of anders ff onder de wastafelkraan als je niet elke dag doucht. Ff droogmaken en dan is je piemel lekker fris.

Soms zie ik het ook wel jongens en het is niet zo fijn als je ze dan gaat pijpen, dus houdt het lekker schoon, das voor iedereen fijner :P

Hoe oud ben je en heb je iets van de dokter gekregen dat je voorhuid nu wel helemaal naar beneden kan of doe je gwn meer aftrekken ofzo de laatste tijd?

Groetjes,

M&M’s

Reageer