Skip to main content
Vraag

help ik ben tering geil maar kan niet rukken

• September 15, 2025
  • 6 reacties
  • 764 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Oké ik heb denk ik oprecht vandaag als 20 stijve gehad dat ik het doorhad (nu ook weer). Ik weet dat je vaak een stijve hebt in de puberteit, en dat je er veel niet door hebt. Maar ik heb er denk ik vandaag wel 20 gehad en ik dus ook echt voelde. Maar nu m’n probleempje. Ik lig dus al een week bij m’n ouders op de kamer omdat mijn kamer wordt verbouwd. Nu ben ik echt zoooo niet normaal geil en wil ik gewoon m’n zak leeg trekken. Maar hoe ga ik dit ooit doen als ik bij mijn ouders op de kamer lig. En nee de wc is GEEN optie aangezien je daar enorm snel gesnapt kan worden 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 15, 2025

Ik zou is een leuk parkje in de buurt opzoeken, is hartstikke opwindend en voelt ook risky maar maakt het zoveel lekkerder.

Het is hartstikke lekker en geilmakend om buiten klaar te komen en de wind rond je lul. 

Ik zou zeggen succes! En updates zijn altijd welkom natuurlijk…

• September 16, 2025

@Anoniemr45t455td  douche/bad en er zijn toch vast momenten dat je even alleen thuis bent. Misschien wc van school of sportclub

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 16, 2025

Slaap nu in de woonkamer ga m’n zak lekker hier leegtrekken vanavond 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 16, 2025

Ik zou is een leuk parkje in de buurt opzoeken, is hartstikke opwindend en voelt ook risky maar maakt het zoveel lekkerder.

Het is hartstikke lekker en geilmakend om buiten klaar te komen en de wind rond je lul. 

Ga t sws keer proberen ill keep you updated 

• Net nieuw
  • September 16, 2025

wc word je niet lacking gecatched broer, een van veiligste plekken voor goonsessies. 

• September 17, 2025

Buiten is idd het lekkerste