Skip to main content
Vraag

help! ik ben nog nooit klaargekomen

• August 20, 2025
  • 6 reacties
  • 454 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy ik ben 15(meisje) en nog nooit klaargekomen heeft iemand tips??? Heb ook al geprobeert met douchekop maar dat wekt niet en heb geen speeltje 

Dit topic is gesloten

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Tja geen idee, misschien ben je er gewoon nog niet klaar voor.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025

ik ben ook 15 en ik had hier ook problemen mee dus ik help graag

Het zou helpen als je kan beschrijven wat je doet, maar ik probeer nog wel te helpen.

zorg dat je goed nat bent door 5-10 minuten de buitenkant van je vagina te wrijven en aan je tepel zitten zodat je goed nat wordt

dan kan je clitoris gaat wrijven op een manier die je fijn vind

daarna kan je ook nog rustig met een of meer vingers je vagina in gaan. Daar zit een plekje die heel fijn is maar die moet je zelf vinden

dan als je klaarkomt kan het zijn dat je een beetje gaat schudden en voel je je heel warm en adem je snel

ik hoop dat dit helpt

het zou helpen als je verteld wat je doet zodat ik je tips kan geven

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

ik ben ook 15 en ik had hier ook problemen mee dus ik help graag

Het zou helpen als je kan beschrijven wat je doet, maar ik probeer nog wel te helpen.

zorg dat je goed nat bent door 5-10 minuten de buitenkant van je vagina te wrijven en aan je tepel zitten zodat je goed nat wordt

dan kan je clitoris gaat wrijven op een manier die je fijn vind

daarna kan je ook nog rustig met een of meer vingers je vagina in gaan. Daar zit een plekje die heel fijn is maar die moet je zelf vinden

dan als je klaarkomt kan het zijn dat je een beetje gaat schudden en voel je je heel warm en adem je snel

ik hoop dat dit helpt

het zou helpen als je verteld wat je doet zodat ik je tips kan geven

goeie tip ​@Beniknora  ga k ook proberen ;)

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Graag gedaan, stel gerust vragen ik help graag

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Sorry!!

Mijn zus had perongelijk mijn accoutn gebruikt en dit en een ander topic geplaats. 

Ik heb dut dus niet geplaats!!!

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • December 15, 2025

Hoi ​@Bliblabloe ,

We lezen dat iemand anders een topic heeft geopend op jouw account. We raden je met klem aan om jouw wachtwoord te veranderen.  Dit voor jouw anonimiteit, en voor de veiligheid van het forum.

Ook kun je overwegen om jouw gebruikersnaam te veranderen. Hoe je dat doet lees je hier:  

Carolien_

Groetjes, Mariska 

Dit topic is door De Kindertelefoon gesloten omdat ​@Bliblabloe aangeeft dat dit is gepost door iemand anders.