Skip to main content
een meisje die ik heb leren kennen via Instagram was heel aardig en toe. Stuurde ze een naaktfoto van haar toen wilde ze die van mij en ik was zo dom geweest om Mn hoofd erbij te doen maar die meisje reageert niet meer en nu ben ik bang dat ze die naaktfoto rond stuurt en ik ben bang om het tegen Mn ouders te vertellen want die zijn islamitisch en het is echt ten strengste verboden ok dat te doen en mijn ouders die durven te slaan wat moet ik nu doen?!?!
Hey,



Als je ouders je slaan, doen ze aan kindermishandeling en dat is verboden in Nederland. Mochten ze je slaan, ga dan naar Veilig Thuis.



Kun je de berichten waarin je die naaktfoto's stuurde verwijderen? Zo kan ze er in ieder geval niet meer in jouw DM bij. Als je er niet met je ouders over wil praten, kan dat met de Kindertelefoon of met Meldknop.



Groetjes,



Geen_Naam
Hey Eljas!



Het is een harde les, maar dit vergeet je nu nooit meer: maak nooit naaktfoto's met je gezicht (of andere herkenbare kenmerken) in beeld!



Je zou haar in ieder geval kunnen blokkeren op Instagram, daarmee los je misschien al een deel van het probleem op. Zo kan ze in ieder geval niet meer bij je foto in jouw DM's.



Wat je ouders betreft: als je bang bent voor het slaan is het misschien verstandig daar eens over te praten met een vertrouwenspersoon op school. Die kan je dan, als je dat wilt, doorverwijzen naar een professional.



Groet,

PJ
Aan de andere kant hoef je haar niet meteen te blokkeren. Misschien stuurt ze je naaktfoto's niet door en reageert ze niet omdat ze even geen tijd heeft.

Reageer