Vraag

Help! Hoe moet je vingeren?

  • 20 March 2019
  • 1 reactie
  • 1126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
ik masturbeer sinds een tijdje maar doe niks meer dan over mn clit wrijven. Ik hoor van vele mensen (onderandere op dit forum) dat ze vingeren en dat het zo fijn is. Ik wil dit heel graag proberen maar ik weet echt niet hoe het moet, waar je met je vinger in moet, of je dan orgasme krijgt, enz. Kan iemand mij misschien uitleggen (in stappen) hoe dit moet?
XX

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Nou simpel.. zorg dat je eerst goed *nat bent van onder.
Als je met je borstjes de tepels streelt gebeurt het natuurlijk. Of je gebruikt wat glijmiddel of spuug.
JE maakt wrijvende draaiende bewegingen over buitenste schaamlippen. Als je dit voortdurend doet merk je dat ze opzwellen.. speciaal ook het knobbeltje de KLIT wordt hard en steek meer uit. Speel er ook mee tot je mega geil van wordt en dan steek je eerst 1 vinger in je kutje, dan 2 en 3 vingers.
JE maakt een kom-naar-mij toe beweging met de hand en raak je zo ook jouw gspot.. of doe het met een kromme banaan. 🍆 Als je steeds heftiger in en uit bewegingen maakt gaat je vagina samentrekken het lekkerste gevoel dat is orgasme. Je vagina is dan nu supernat en zweterig doorbloed alles is erg gevoelig. Je kunt dan effe wachten en weer doorgaan.. meisjes kunnen wel 3-5 orgasmes gemiddeld achter elkaar krijgen.

Zie filmpje
https://spuitenenslikken.bnnvara.nl/gemist/289984

Reageer