Skip to main content
Vraag

Help! Elkaar strelen op school tijdens les Engels

• November 20, 2025
  • 53 reacties
  • 8903 Bekeken

Toon eerste bericht

53 reacties

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

O Ja wat ik ook nog moet zeggen is dat we de dag erna gingen gaan zwemmen in zijn tuin dus we gingen ons omkleden (elk apart) en dan hebben we gezwommen niks raars. Maar toe we ons weer gingen omkleden voor te gaan gamen dan zaten we opeens samen te omkleden. Toen kregen we allebei een hele grote erectie hij had een best wel grootte penis net iets groter dan mijne denk ik. Vond dat heel geil, ik denk dat hij er zich voor schaamde want hij wou zo snel mogelijk weer aangekleed zijn. Maar ja daarna gingen we dus gamen en dan moest hij naar de wc. Ik had dorst dus ik ging naar beneden achter drinken maar toen passeerde ik ook de wc... Ik hoorde hem heel hard ademen enzo.. ik denk dat hij zich heeft afgetrokken.. maar ja ben niet zeker 

Danku dat je moeite steekt in het lezen van heel dit verhaal!

Met vriendelijke groeten GoldenRetrieverGuy 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Hij geeft toch wel duidelijke signalen dat hij meer wil dan wat wrijven. Misschien wachtte hij wel op meer reactie van jou. Stel hem inderdaad voor om nog een keer samen te slapen, hij zal dan wel weten waar je op uit bent.  Als hij dan ja zegt, wordt het gezellig met z’n tweetjes.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 20, 2026

Gwn vragen en dan hem gaan strelen en miss ook beetje in z’n ogen kijken, en anders zeg je gwn, eig ben ik best geil ofzo, en anders ja idk SUC6

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

We hebben weer opnieuw afgesproken. Hij komt vrijdag avond mee met mij naar huis. Mijn ouders zijn dan ook niet thuis en dat weet hij ook, dus ik hoop dat er iets gebeurd, heeft iemand final tips?

mvg GoldenRetrieverGuy

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Wat leuk voor jullie.  Wil hij weer bij jou in bed?  Dan komt het zeker goed.

Forum|alt.badge.img
  • January 21, 2026

Wat andere ook zeiden: Gewoon wat meer richting de intieme zones gaan of aangeven dat je geil bent. Dit kan beide op een grappige manier, maar probeer hem wel te laten zien dat het serieus is.

Laat hem ook aangeven of hij het wilt, oftewel: Als je richting zijn lul gaat, kijk dat goed aan of hij er comfortabel mee is.

Als dr iets gebeurd, bespreek ook met elkaar of jullie het beide willen. (Gewoon even vragen: "Voelt dit goed?", "Wat vind je er van dat ik dit doe?", etc.)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 21, 2026

Idd wat andere zeggen, kan voor beide spannend zijn, succes vrijdagavond. 

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

dank u voor de tips iedereen!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 24, 2026

Is er nieuws??

• January 24, 2026

@GoldenRetrieverGuy  misschien is het zo aan hem vragen nog een beetje ongemakkelijk ik denk wel dat je zijn nummer hebt. Vraag hem dan via de app ofzo wat hij graag wil doen met je. Als jullie weer bij elkaar blijven logeren weet ik niet in wat voor een kleren jullie dat doen. Maar als het bv in t shirt en boxer is zou je misschien je boxer over je billen kunnen doen en op je zij gaan liggen en /of je boxer ook aan de voorkant omlaag doen. Zo laat je ook merken dat je meer wilt. Je kunt ook als jullie met z’n tweeën alleen zijn op de bank of op de slaapkamer je hand in je broek stoppen en met je dingdong spelen. 

Ik slaap altijd naakt ook met logeren maar dat is misschien een stap te ver. Laat het maar weten hoe het gegaan is

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Er is niets gebeurd.

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Er is niets gebeurd.

Ok er is wel iets gebeurd laat me het uitleggen. (ouders zijn niet thuis)
Toen ik dat bericht schreef was ik nog bij hem. hij zat even op de wc toen we aan het gamen waren. Toen hij terug kwam gingen we gewoon weer verder gamen op mijn bed het licht was heel lichtjes aan (het was een draaiknop) maar na ongeveer 10 minuten ging hij achter chips en toen hij terug kwam met de chips kwam hij heel dicht bij mij zitten ongeveer 10 centimeter van elkaar. Maar toen speelden we gewoon verder ik was na een tijdje een keer gewonnen met een game en hij had opeens zijn hand op mijn bovenbeen gelegd en toen zei hij van ‘goed gedaan bro’ . Ik had niks gezegd en ik had hem ook niet aan gekeken ik deed alsof er niets aan de hand was. Maar toen ging hij gewoon weer verder spelen na een tijdje had ik mezelf laten vallen in mijn bed omdat ik blij was dat ik eindelijk nog eens had gewonnen  (tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 6: deel geen gedetailleerde seksuele ervaringen) en toen deden we alsof er niks was gebeurd en deden we gewoon verder met wat we bezig waren toen moest hij terug want zijn ouders waren er. 
Wat moet ik morgen doen? Morgen zie ik hem weer..

Forum|alt.badge.img+1

Wat is er prc gebeurt probeer het minder extreem te omschrijven

• January 26, 2026

@GoldenRetrieverGuy  ik weet niet wat er gebeurt in het stukje verwijderde tekst maar jullie willen allebei iets maar het komt er niet echt uit.  Misschien is de spanning toch te hoog van jullie beide. Misschien als jullie weer gaan gamen dat je zegt dat je even een ‘makkelijke’ broek aan trekt en als je je broek uit hebt even je dingdong ‘goed’ legt en dat hij dat ook ziet. Misschien kun je een stijve creëren in je makkelijke broek en dan achterover op ben gaan liggen. 
Of je zorgt dat het op je kamer lekker warm is en trek je gewoon je broek uit en ga je op bed zitten/liggen. Iemand van jullie moet de eerste stap zetten en als hij weer zijn hand op je been legt durf dat ook de stap te zetten om zijn hand te pakken en die op je onderbroek te leggen. Suc6 

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

dus ik hoop dat KD dit wel doorlaat dus ik ga verder praten vanaf het werd verwijdert 
toen raakte hij de plaats op mijn broek waar mijn penis zat voor ongeveer 4 seconden en toen begon het allemaal en uiteindelijk hebben we elkaar afgetrokken enzo
Vrijdag komt hij nog een keer

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 4, 2026

dus ik hoop dat KD dit wel doorlaat dus ik ga verder praten vanaf het werd verwijdert 
toen raakte hij de plaats op mijn broek waar mijn penis zat voor ongeveer 4 seconden en toen begon het allemaal en uiteindelijk hebben we elkaar afgetrokken enzo

Is er nog iets gebeurd ​@GoldenRetrieverGuy 

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Is er nog iets gebeurd ​@GoldenRetrieverGuy 

Nee toen is er niks gebeurd gewoon gelijk normaal logeren

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

was er vijdag nog iets gebeurt

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

-onnodige quote verwijderd-

Nee maar hij komt deze vakantie nog eens!

Forum|alt.badge.img

Waneer gewoon een vraagje voor ons op de hoogte te houden

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

hij was eergisteren langsgekomen dus op vrijdag avond tot zondag voormiddag
mijn ouders zijn op vakantie naar noorwegen dus ik was alleen thuis met hem
Willen jullie weten wat er toen is gebeurd?

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

Nou nee joh laat maar zitten... Ja natuurlijk willen we het weten. 😅

Forum|alt.badge.img

Jazeker ik ben heel benieuwd

@GoldenRetrieverGuy 

Jaaa, natuurlijk broo

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 5, 2026

Heb je nieuws voor ons ​@GoldenRetrieverGuy