Hey iedereen ik ben een jongen 15 jaar 1m75
Eerst een beetje info voor je de vragen invult
Ik heb een heel mooi (Hij heeft sixpack en 19cm lul dus perfect zou je zeggen)en leuk vriendje want ja ik ben bi
Ik heb weinig ervaring en mijn vriendje heeft al een paar keer sex gehad.
Ik had 3 dagen geleden voor de alle eerste keer sex mijn vriendje heeft me geneukt maar zijn penis is echt te groot voor mij. Ook is mijn kont best klein en kan dat een rol spelen hij is echt heel lief en vroeg de hele tijd of alles oké was maar ik kon het gwn niet aan dus hier een paar vragen.
Geslacht
Geaardheid
Leeftijd
1. Wat kan ik doen dat het beter aanvoelt
2. Zou ik mijn vriendje met iemand anders laten neuken zo dat hij toch sex kan hebben met iemand.
3.we hebben ook gesproken dat hij is bottom wil zijn maar ik schaam me over me penis dat die te klein zal zijn 15.8cm en 2.5 vingers dik kan hij hiermee plezier hebbe
4.is zijn penis te groot?
5ligt het probleem bij mij
we hadden gister voor de 2 keer sex en daar deed het ook pijn bij mij dus ben ik naar top gegaan alleen kreunde hij niet en kwam niet klaar na ik klaar was heb ik hem gepijpt tot hij kwam maar dat duurde ook lang
6.voor meisjes o homos dat dit lezen en ervaring hebben hoe word ik beter in top
7.hoe kan ik beter pijpen want ik heb kokhalsreflex
8.zouden we trio moeten doen
9.zou jij een penis van 19 cm aankunne
10 zou je blij zijn als je vriendje een penis heeft van 15.8cm of is mijne echt te klein
11.ooit sex gehad waar de lul te lang was wat deed je
12.heb jij goede sex
13.liever dat je vriendje een te grootte heegt of te kleine
Bedankt voor je tijd xx