Vraag

Help! betrapt....

  • 26 November 2021
  • 2 reacties
  • 2801 Bekeken

Reputatie 2

Hey ben ik weer!

 

Oke laatst kwam er dus een vriend lang (ik ga veel om met jongens). We gingen naar mijn kamer en hij bleef dus slapen. Zijn ouders waren namelijk een weekendje weg. 

We hebben eerst veel gekletst enzo en toen kwam hij ineens heel dichtbij liggen. Toen streelde hij door mijn haar en zei dat hij me leuk vond. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen dus ik stond toe dat hij door mijn haar streelde. Stiekem denk ik dat ik hem ook wel leuk vind. 

Nadat hij in mijn haar streelde pakte hij mijn hand vast en toen zoende hij mij (met tong). Ik vond het wel lekker dus ik stond het toe. Daarna vroeg hij of ik seks wou en eerlijk gezegd vind ik seks wel lekker. Dus ik zei ja en toen ging ik hem eerst pijpen en daarna hadden we seks. 

Maar toen tijdens de seks kwam mijn moeder ineens binnen! Wat moet ik doen? Ze deed de deur snel weer dicht, maar ze kijkt me niet eens meer aan. 

 

Alvast bedankt!


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Lieve @Fienanoniem 

Ik denk dat je moeder vooral geschrokken was, het is niet niks dat je je dochter opeens seks ziet hebben.

Liefs Lucky 

Reputatie 1
Badge

@Lucky  heeft gelijk , want je moeder was gewoon erg geschrokken, ik denk praat gewoon met haar. Dan lost het zelf weer op !🤗🤗😊

 

Liefs , McKanzie 

Reageer