Vraag

Help, bedreiging via Omegle!

  • 11 January 2021
  • 4 reacties
  • 605 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

 

 

LEES DIT --> ik ben er achtergekomen dat dit niet kan. Niemand heeft gereageerd naar  ik dacht gwn, zoals ik zelf ook zei, gwn niet helder na

Ik ging op omegle, normaal doe ik dat in geheime stand, dat is een modus op internet waar je anoniem bent. Maar vandaag deed ik dat niet.

Ik was aant praten met een meisje van 17. Zelf ben ik een jongen van 15. We waren gwn beetje normaal aantpraten en toen vroeg ik pf ze wel es naaktfotos had gemaakt.  Ze zei nee, ik zei dat ik dat wel soms had gemaakt.

Ik had trwns van te voren mn woonplaats verteld. Niet mn precies adres hoor. Alleen de plaatsnaam.

Plots zei ze dat ik de lul was. Ze zei dat haar neef morgen naa (die woonplaats) zal komen want ze had mn locatie en die had ze naar hem doorgestuurs. Ik ben nu thuis dus dat zpi betekenen dat er morgen iemand voor de deur staat.

Kan iemand ff vertelllen of dat met die locatie mogelijk is. Pls help ff kben echt bang eig en kben 15 

#what a shame

Kindertel reageer ook pls

 

Ik kan echt nuet helder nadenken ff en drm doe ik dit maar. Pls help ff.

Ik zeg wel als je neit meer hoeft te reageren


4 reacties


Ps.  Ik zie dat mn locatie aanstaat. Dus het zou kunnen. Pls help

Maak je maar geen zorgen, ze kan nooit je precieze locatie weten zolang je die niet vertelt hebt :)

Ze kan wel (met een speciaal programmatje) zien waar je ongeveer woont, maar dan krijgt ze het dorp te zien waar het ergen moet zijn.

Er zal morgen dus echt niemand aan je deur staan om je te grazen te nemen, misschien een paar buurt jong als je daar ruzie mee hebt, maar hij in ieder geval niet.

 

Edit: ohh, ik zie net pas denk ik dat je het al weet dat het niet kan, maargoed, dan kunnen andere mensen dit nog eens lezen als ze dit zichzelf afvragen. :)

Op zich is het mogelijk om iemands locatie te krijgen.
Je IP-adres helpt al en zeker als je je GPS-locatie aan hebt staan.
Ik denk alleen niet dat die gebruiker toegang had tot de gegevens van Omegle en daarmee jouw gegevens.
De meeste bedrijven weten dat het niet zo goed is voor hun reputatie als gebruikersgegevens uitlekken, dus het lijkt mij sterk dat iemand nu exact weet waar jij woont.

Waarschijnlijk was dit gewoon een loos dreigement.
Diegene weet niet waar jij woont en wil jou gewoon bang maken.
Zij hebben ook iets beters te doen dan de hele dag voor jouw huis staan en hopen dat jij naar buiten komt.
Niet alleen is dat dus niets voor hen, maar ze weten dus waarschijnlijk helemaal niet waar jij woont.

De volgende keer is het dus verstandig om je locatie uit te hebben staan, tenzij je je GPS-locatie nodig hebt en nooit meer persoonlijke data te delen met mensen...

Reputatie 5
Badge +3

via omegle is het niet te achterhalen, dus maak je niet druk.

iemand loopt enorm te kletsen...

Reageer