Hi, ik ben een jongen van 15 jaar en ik had in 1 van mijn kussens een mapje liggen met foto's van klasgenoten. Nu heeft mijn moeder mijn bed verschoont en ik zag dat het kussen half open was toen ik binnenkwam. Ik voel me heel akward en weet niet wat ik moet doen. Ik heb het er niet over gehad. Wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Je vreest dat je moeder je mapje met foto's gevonden heeft, toen ze je bed verschoonde. Hier voel je je ongemakkelijk bij.
Hoewel je moeder het mapje misschien gezien heeft, bestaat de kans dat ze hier nauwelijks belang aan gehecht heeft. Dat je moeder het mapje gezien zou kunnen hebben bezorgt jou veel stress, maar het kan dat je moeder hier allang niet meer aan denkt. Waarschijnlijk ging ze verder met het verschonen van je bed, en besteedde ze aan het mapje weinig aandacht.
Kent je moeder je klasgenoten? Wie weet dacht ze dat dat mapje slechts foto's van random personen bevatte. Denk je dat je moeder een gesprek over het mapje zal beginnen? Gedroeg ze zich bijvoorbeeld anders dan anders?
Groetjes
Kenshin
Je vreest dat je moeder je mapje met foto's gevonden heeft, toen ze je bed verschoonde. Hier voel je je ongemakkelijk bij.
Hoewel je moeder het mapje misschien gezien heeft, bestaat de kans dat ze hier nauwelijks belang aan gehecht heeft. Dat je moeder het mapje gezien zou kunnen hebben bezorgt jou veel stress, maar het kan dat je moeder hier allang niet meer aan denkt. Waarschijnlijk ging ze verder met het verschonen van je bed, en besteedde ze aan het mapje weinig aandacht.
Kent je moeder je klasgenoten? Wie weet dacht ze dat dat mapje slechts foto's van random personen bevatte. Denk je dat je moeder een gesprek over het mapje zal beginnen? Gedroeg ze zich bijvoorbeeld anders dan anders?
Groetjes
Kenshin
Hoi Kenshin,
Het levert inderdaad veel stres op ja. Ik denk wel dat ze 1 of 2 klasgenoten zou herkennen maar ze gedroeg zich niet heel anders. Ik hoop echt dat ze er verder niks mee doet want dat zou heel akward worden. Nog verder tips?
Bedankt!
Het levert inderdaad veel stres op ja. Ik denk wel dat ze 1 of 2 klasgenoten zou herkennen maar ze gedroeg zich niet heel anders. Ik hoop echt dat ze er verder niks mee doet want dat zou heel akward worden. Nog verder tips?
Bedankt!
Als je er echt veel stress over hebt, moet je het gewoon vragen. Ze vindt het niet erg, want anders gedroeg ze zich wel anders.
Het zou me verbazen als je moeder hierop in zou gaan. Ze heeft het mapje misschien opgemerkt, maar heeft het gewoon laten zitten. Je zou er met haar over kunnen praten, maar als je je daar niet comfortabel bij voelt, hoeft dat niet.
Gr. Kenshin
Gr. Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.