Vraag

Help!!

  • 23 October 2018
  • 3 reacties
  • 677 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vandaag heb ik voor het eerst iemand gepijpt. Hij is 8 jaar ouder dan ik en ik kende hem niet zo goed, maar van het één kwam het ander. Nou heb ik per ongeluk terwijl hij klaar kwam een klein beetje van zijn sperma per ongeluk doorgeslikt (het grootste gedeelte heb ik wel uitgespuugd) en ben ik bang voor het risico van HIV overdracht. Moet ik me zorgen maken na dit incident? Op internet staat dat het risico niet groot is, maar wel aanwezig. Ik weet niet 100% zeker of hij HIV negatief is, niet gevraagd... Ik maak me er wel super veel zorgen om, PLEASE HELP ME OUT.

3 reacties

Hoi

Het lijkt me verstandig om een soa-test te doen. Op die manier ben je zeker. Ik heb eens gehoord dat je sommige tests online kan bestellen, maar het betrouwbaarste resultaat kan je huisarts je geven. Je hoeft je bij de huisarts nergens voor te schamen. Daarbij heeft hij of zij beroepsgeheim.

Groetjes
Kenshin
Hoi Jaimy,
Eerst en vooral gebruik je best altijd voorbehoedsmiddelen in de vorm van een condoom bij elk seksueel contact. Zeker wanneer je je bedpartner nog niet zo goed kent of nog niet lang samen bent.
Maar ik kan je gerust stellen, de kans dat via oraal contact met de penis of het sperma hiv overgedragen wordt is enorm enorm klein.
Hier zijn uitvoerige tests naar gebeurd.
Maar wanneer je toch nog twijfelt kan je altijd een soa test laten doen. Maar bij hiv is dat pas na 6 maanden sluitend.
Maar maak je niet te veel zorgen.
Groeten Raadgever
...

Reageer