Skip to main content
Vraag

hele erge verlangens naar seks (ik ben een jongen )

• October 21, 2025
  • 8 reacties
  • 263 Bekeken

Hoi ik ben een jongen 15 jaar en heb heel erg veel zin in seks wie kan mij helpen 

8 reacties

• October 22, 2025

@Thijs12333  dat hebben de meeste jongens. Wil je het met een jongen of meisje doen 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

Dat is normaal hoor 

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

Dat is helemaal normaal hoor! Dit heet "geil" maar dat wist je denk al wel :)

Maak je geen zorgen want alle jongens en meiden hebben dit.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

@Misty. Nou 'alle' weet ik niet hoor🤔  Maar ik kan t ook mis hebben 🙂

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 22, 2025

Hey! Ja het lijf wil van alles ☺️ dat hoort erbij in onze leeftijden. Soms (hoewel al minder) wordt je daar wel "gek" van.  Ergens zou ik dus misschien ook wel wat willen maar ik doe nooit dingen die mijn vriendin niet eerst aangeeft en goed vind. Zo 'ver' als zij gaat ga ik. Maar inderdaad je lijf is soms echt hopeloos actief zeg maar. Ik snap je gevoel. Dan maar even met de hand en het koelt wel weer af 🙂  

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

@Misty. Nou 'alle' weet ik niet hoor🤔  Maar ik kan t ook mis hebben 🙂

Indd niet iedereen heeft dat. Er zijn ook best veel mensen die zich asexueel noemen en dus helemaal geen behoefte hieraan hebben. Is ook normaal.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

@Wolf en ​@Yusa jaaa okee dat is helemaal waar. Ik had eigenlijk "bijna alle" neer moeten zetten, ondat zeker niet alle mensen dit ervaren ;)

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

@Tover01 pfff ja, wat jij zegt. Ik wil het ook al een tijd echt graag maar ja het wil niet lukken. Met mijn ex ging het niet verder dan ‘handwerk’ jammer genoeg. Ik ben bijna 17 en ik hoop echt dat het voordat ik 18 ben gaat gebeuren, of klinkt dat raar? Met de hand is ook fijn maar ik gewoon meer.