Heel veel zin in seks

  • 18 June 2021
  • 3 reacties
  • 426 Bekeken

Badge

Hi ik ben Rick ben 15 en heb echt al 3 maanden hele erge zin in seks ik wordt gewoon gek van mezelf ik zoek daarom echt al heel lang naar iemand die het ook wil met mij zodat ik van het wil gevoel of ben maar ja niemand wil seks dus zijn er nog andere manieren om ervan af te komen???

(ben bi)


3 reacties

 

Jaa ik zit met het zelfde, ben 16 en geen homo maar wil gwn wel experimenteren

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Je mag hier geen persoonsinformatie uitwisselen, dus ik denk dat dat hem niet gaat worden 😉

 

In ieder geval, naar het verhaal van @Rickanoniem

Ik weet niet of je een relatie hebt, maar zo wel zou je dat altijd natuurlijk kunnen vragen. Doe dit natuurlijk niet gelijk als je pas net een relatie hebt, want ik denk niet dat dat goed af zou lopen. Als die persoon niet wilt, ga diegene dan ook niet forceren. Als je geen relatie hebt, zou ik ook niet adviseren om een relatie aan te gaan met een persoon die je eigenlijk helemaal niet leuk vindt, puur om de sex.

Ik adviseer ook om nog eventjes door andere topics op dit forum te gaan kijken!

 

Ik hoop dat dit geholpen heeft!

Groetjessss,

PersoonMens

Heyy

 

Veel jongeren hebben behoefte aan seks en ik denk niet dat je er super veel aan kan doen.. Dat hoort nou eenmaal bij de pubertijd! Echter word seks hem niet zonder een vriendin dus daar zal je echt op moeten wachten.. Alles op zijn tijd!

 

Wat je kan doen is masturberen en nieuwe dingen proberen. Misschien staan er in het topic hieronder nog dingen die je kan proberen om masturberen leuker te maken. Verder kan je op dit linkje op het forum rondkijken naar dingen die je kan proberen .

 

Groetjes van mij!

Reageer