Heel veel zin in seks


Badge
Ik ben een jongen van 17 en heb echt onwijs veel zin in seks.

Elke meisje die ik zie zou ik bewijs van spreken wel seks mee willen hebben en ik kijk heel veel naar de kont en tieten van een meisje.

Zijn er hier ook meiden of jongens die dat hebben?

13 reacties

Haha, ik denk het wel hoor.
Ik in ieder geval niet, ik hou het lekker bij mijn snap maatjes, is heel awkward lijkt mij om in het echt te doen (wss doe ik het wel als ik ouder ben)

maar ja, ik denk dat je niet de enigste bent. 🙂
Je zit in je puberteit dus dat je zin hebt en seks en naar de gevoelige delen van een meisje kijkt is heel normaal. En als je merkt dat een meisje je leuk vind, loop dan niet te hard van stapel. Je zou haar dan kunnen afschrikken.
Groeten

Beginneling
Hey,

Ik heb het ook en heb ook geen vriendin, maar je kunt je toch aftrekken? Niet in het openbaar, natuurlijk. Je moet wel uitkijken als je te vaak naar meiden kijkt, want straks zien anderen het en dan krijg je allemaal problemen, dat wil je niet hebben.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
Hoi

Zoals Unknowxoxox en Beginneling zeiden, is het rond de puberteit vrij normaal om sterk aanwezige seksuele verlangens te ervaren. Je kan je sterk aangetrokken voelen tot je omgeving, en zou bepaalde zaken van ze kunnen gaan verlangen. Echter is het belangrijk om bij intimiteit grondig rekening te houden met de wensen van je partner.

Heb je iemand in gedachten die je graag beter zou willen leren kennen?

Groetjes
Kenshin
Badge
Haha, ik denk het wel hoor.
Ik in ieder geval niet, ik hou het lekker bij mijn snap maatjes, is heel awkward lijkt mij om in het echt te doen (wss doe ik het wel als ik ouder ben)

maar ja, ik denk dat je niet de enigste bent. :)


Hahahha oke, ja ik wil ook wel zo’n snapmaatje, een leuk meisje natuurlijk he. Maar ook dat is me niet gegund 🙂 hahahh
Badge
Hoi

Zoals Unknowxoxox en Beginneling zeiden, is het rond de puberteit vrij normaal om sterk aanwezige seksuele verlangens te ervaren. Je kan je sterk aangetrokken voelen tot je omgeving, en zou bepaalde zaken van ze kunnen gaan verlangen. Echter is het belangrijk om bij intimiteit grondig rekening te houden met de wensen van je partner.

Heb je iemand in gedachten die je graag beter zou willen leren kennen?

Groetjes
Kenshin


Niet persee. Ja tuurlijk hou je rekening met je partner. Alleen heb ik die niet 😉
Badge
Hey,

Ik heb het ook en heb ook geen vriendin, maar je kunt je toch aftrekken? Niet in het openbaar, natuurlijk. Je moet wel uitkijken als je te vaak naar meiden kijkt, want straks zien anderen het en dan krijg je allemaal problemen, dat wil je niet hebben.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam


aftrekken vind ik saai worden. Ik heb totaal geen sociaal probleem hoor. Ben super geliefd door iedereen, zowel meiden als jongens in mijn klas. Ga er ook veel mee om.

alleen heb gwn zin in seks, das meer het punt
Als je achttien bent mag je naar de Wallen, maar ik weet niet of dat gepast is en of je dat wil.
Badge
Als je achttien bent mag je naar de Wallen, maar ik weet niet of dat gepast is en of je dat wil.

ABSOLUUT niet. Wil gwn een leuk meisje waar ik een goed gevoel bij heb en waar k van hou. Zodat we van elkaar kunnen genieten



Haha, ik denk het wel hoor.
Ik in ieder geval niet, ik hou het lekker bij mijn snap maatjes, is heel awkward lijkt mij om in het echt te doen (wss doe ik het wel als ik ouder ben)

maar ja, ik denk dat je niet de enigste bent. :
Hahahha oke, ja ik wil ook wel zo’n snapmaatje, een leuk meisje natuurlijk he. Maar ook dat is me niet gegund 🙂 hahahh

Haha, komt vast wel! Ik heb mss een paar meiden die je kunnen helpen alleen aangezien ik geen contact zo mag doorgeven..

heb je mss snap? Ik add je en zeg hun namen drna kan ik je wel verwijderen als je wilt 😛
Badge




Haha, ik denk het wel hoor.
Ik in ieder geval niet, ik hou het lekker bij mijn snap maatjes, is heel awkward lijkt mij om in het echt te doen (wss doe ik het wel als ik ouder ben)

maar ja, ik denk dat je niet de enigste bent. :
Hahahha oke, ja ik wil ook wel zo’n snapmaatje, een leuk meisje natuurlijk he. Maar ook dat is me niet gegund 🙂 hahahh
Haha, komt vast wel! Ik heb mss een paar meiden die je kunnen helpen alleen aangezien ik geen contact zo mag doorgeven..

heb je mss snap? Ik add je en zeg hun namen drna kan ik je wel verwijderen als je wilt :p


Klinkt vet! Hoe wil je dat doen dan? Kan ook niet mijn snap zo hier in droppen toch? Of wel.

thanks voor je hulp.
Waarschijnlijk kom je vroeg of laat een meisje tegen waar je je goed bij voelt, en dat je beter kan leren kennen. Op het forum is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan, contact leggen via internet is bovendien vrij riskant, dus lijkt het me verstandiger om in je nabije omgeving rond te kijken 🙂

Gr. Kenshin
Badge
Waarschijnlijk kom je vroeg of laat een meisje tegen waar je je goed bij voelt, en dat je beter kan leren kennen. Op het forum is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan, contact leggen via internet is bovendien vrij riskant, dus lijkt het me verstandiger om in je nabije omgeving rond te kijken 🙂


Gr. Kenshin


Thanks!

Reageer