Vraag

heel vaak masturberen

  • 6 March 2023
  • 3 reacties
  • 518 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben 12 jaar en ik masturbeer zo’n 3 tot 4 keer per dag soms meer en heb een plasfetisj ik ben er echt hellemaal verslaafd aan is dit normaal?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Neem aan dat je er net mee bent begonnen? Dan is het op zich wel normaal om het vaak te doen. Dat had ik zelf ook. Ik deed het toen ik 12,5 - 13 was ook vaak 3 keer per dag. 😄 Dat wordt vanzelf wel minder als je wat ouder bent. Ik zou nu geen zin meer hebben in 4 keer per dag, haha.

Hey is normaal op jou leeftijd ik ben er nu 15 en masturbeer ook nog meerdere keren per dag meestal 2 keer en over je plasfetisj deze heb ik zelf ook ik plas ook altijd tijdens het masturberen of tijdens de seks dit is iets wat nooit meer weggaat wordt alleen maar geiler en is ook niet raar ofzo ik kan ook niet genieten van masturberen of seks zonder er bij te plassen dus zou geen seks kunnen hebben zonder plassen.

Badge

Ik ben 12 jaar en ik masturbeer zo’n 3 tot 4 keer per dag soms meer en heb een plasfetisj ik ben er echt hellemaal verslaafd aan is dit normaal?

Ja dit is normaal ik doe dit ook vaak en het word nu een beetje saai ben een jongen btw maar iemand tips wat ik kan doen

Reageer