Vraag

Heel snel een stijve


  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het normaal als een jongen een stijve krijgt van bijvoorbeeld het aanraken van borsten of billen? Mijn vriend krijgt de laatste tijd al een stijve als we alleen liggen te knuffelen of hij mij wat aanraakt. Hebben andere jongens ook zo snel een stijve?

13 reacties

"Is het normaal als een jongen een stijve krijgt van bijvoorbeeld het aanraken van borsten of billen? "
Dat gebeurt al bij minder erotische dingen, dus ja.
Hi Femke03,

Hoe oud is je vriendje?

Jongens in de puberteit krijgen sws vaak een stijve, soms om niks. Soms “pest” in mijn broertje van 14 wel eens een beetje door iets over een leuk meisje te zeggen en dan zie ik al dat ie een stijve krijgt, dus dan weet je wel hoe snel het gaat.

Het is dus normaal dat jouw vriendje een stijve krijgt als hij jouw borsten ofzo aanraakt. Zelf heb ik dat niet bij meisjes, maar alleen bij jongens, maar ja ik val dus ook op jongens.

Ik kan al een stijve krijgen als ik met een leuke jongen aan het praten ben en hem aankijk. Gewoon omdat hij dus met me praat en iets aardigs zegt. Het is wel eens lastig, want hij en ook anderen kunnen dan mijn stijve ook zien.

Als jouw vriendje en jij gewoon alleen samen zijn is het niet zo erg.
Of vind jij het vervelend?
Heb je zijn blote piemel wel eens gezien en/of aangeraakt zijn jullie nog niet zover?

Groetjes,
M&M’s
Hey M en Ms, mijn vriendje is 17. Ja, we hebben ook seks gehad alleen krijgt hij de laatste tijd veel sneller een stijve terwijl hij het altijd wel een beetje onder controle kon houden. Is dat normaal? En hij heeft wel eens gezegd dat als hij wel een stijve had maar hij dan niet klaarkwam omdat we er niks mee deden dat dat dan pijn doet aan zn ballen? Hebben andere jongens dat ook. Ik vind het niet zo erg alleen is het wel vervelend als we in het openbaar zijn.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is niet apart dat je vriendje een erectie krijgt als jullie aan het knuffelen zijn/beetje intiem zijn. Sommige jongens krijgen al bij 1 knuffel een erectie en bij sommige moet er worden begonnen met zoenen/handwerk. Dit verschilt heel erg onder jongens en hier hebben ze geen controle over. Naar mate jongens ouder worden verschuift het wel steeds meer naar het laatste. Voor zijn leeftijd heeft hij niet 'heel snel' een stijve zoals je het zelf noemt, eerder 'normaal'.
En als hij je billen/borsten aanraakt en knuffelt gebeurt er dan niks in jouw onderbroek? Zo niet, zit jij 'hoog' in dezelfde schaal voor meisjes. En als het wel het geval is begrijp je waarom hij een stijve krijgt.
De een is gewoon sneller opgewonden dan de ander en de drempel tot een erectie is bij de een lager dan de ander. Hetzelfde geldt uiteraard voor het vrouwelijke geslacht.

''Hij heeft wel eens gezegd dat als hij wel een stijve had maar hij dan niet klaarkwam dat dat dan pijn doet aan z'n ballen'' Dit heb ik niet en ben ik ook niet bekend mee. Het gebeurde weleens dat er niks mee gebeurde, maar heb hier nog nooit in enige vorm last van gehad. Maar ook dit zal bij iedereen anders zijn, denk ik, dus het zal wel 'normaal' zijn.

Jij beschrijft dat het ook in het openbaar gebeurt. Terwijl je in je topic schrijft dat het alleen gebeurt als jullie liggen te knuffelen en aan je borsten/billen zit. Ik mag toch aannemen dat jullie niet op straat gaan liggen en dat hij in het openbaar niet aan je borsten/billen zit. Dus dit zal wel gewoon er los van staan en zonder aanleiding gebeuren, waar hij eveneens niets aan kan doen.

Bedenk dat als hij een stijve krijgt het een soort van compliment naar jou is. Het is in ieder geval niet negatief en hij kan er al helemaal niets aan doen. Als hij heel vaak in het openbaar een erectie krijgt moet er misschien wat aan gedaan worden om dat te verminderen, maar een oplossing daarvoor heb ik niet.
Hey Daan, bedankt voor je antwoord. Ik bedoelde dat als we bijvoorbeeld in de woonkamer zitten of met wat vrienden zijn en hij dan zijn hand op mijn been of mijn hij ook al een stijve krijgt.

En als hij dan wel een stijve heeft, maar we het ‘negeren’ dan heeft hij wel eens last van een pijn in zijn ballen.
Hi Femke03,

Bedankt voor je update.
Misschien is hij sneller geil en krijgt ie een stijve omdat hij nu weet wat hij bij jou kan krijgen, ik bedoel dus sinds jullie seks hebben. Hij kan altijd zichzelf nog aftrekken als ie last van zijn ballen krijgt. Als jij geen zin hebt, moet hij het zelf maar oplossen.

Ik heb dat niet dat ik last van mijn ballen krijg en mijn vriendje ook niet.

Groetjes,
M&M’s
Badge +3
hii

ik krijg ook heel snel een stijve, ik ben gay dus als ik bij een van mijn vrienden ben (zoals zaterdag op zondag) krijg ik ook heel snel een stijve.Maar ik heb dat dus niet met borsten

groetjes F1fan
Hey M en Ms, bedankt voor je reactie. Hij kan natuurlijk altijd zichzelf aftrekken, maar als hij een stijve heeft en ik geen zin heb voel ik me toch een beetje verplicht om seks te hebben of hem af te trekken.
door knuffelen zou ik ook een stijve krijgen en het is normaal dat een jongen in de puberteit snel een stijve krijgt.
Ik heb zelf ook dit probleem ik krijg soms al een stijve van alleen naar meisjes kijken het beste is om het gewoon te negeeren of zijn Piemel te pakken en hem Af te trekken
Hi Femke03,

Ja, ik weet dat het soms lastig kan zijn, maar jij hoeft niet altijd degene te zijn die dan maar weer toegeeft. Jij en hij hebben andere behoeftes en dan moet het ook van 2 kanten komen om het “op te lossen”. Praat erover, want als hij het niet weet van jou en jij niet van hem, dan blijft het lastig. Jullie komen er vast wel uit.

Probeer hem eens een keertje te verrassen door eens iets anders te doen ofzo, dan blijft het wel leuk.

Ik zelf wil altijd wel als mijn vriendje wil, maar soms zijn we gewoon te moe en kunnen we het niet afmaken. We kunnen er dan samen ook wel om lachen.

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is wel vrij ongebruikelijk dat het bij een korte normale aanraking al gebeurt. Echter kun je hier niks aan veranderen, behalve als je er voor kiest hem niet meer op die plekken aan te raken of hij jou.

Je bent en je moet je nooit verplicht voelen enige vorm van seks te hebben omdat hij een erectie heeft. Als je geen zin hebt, heb je geen zin en doe je dus gewoon niks. Als hij die pijn in z’n ballen wil voorkomen of als hij het gewoon wilt, gaat hij maar zelf lopen trekken. Dat mag je echt wel tegen hem zeggen.
Ja is normaal we krijgen zelfs een stijve soms als we niks doen! 😉

Reageer