Skip to main content
Vraag

Heeft iemand een goede website om kinderen te leren kennen

• July 22, 2025
  • 8 reacties
  • 927 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil kinderen leren kennen maar wat is daar voor een goede website want ja op snap zomaar zoeken vind ik niemand ofzo 

8 reacties

@Danoniem, er zijn niet echt bepaalde websites om kinderen te leren kennen. Waarvoor wil je kinderen leren kennen?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 22, 2025

Gwn om mee te praten vrienden worden. En wat zijn die wrbsites

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 22, 2025

Ik zit zelf niet op (a)sociale media, maar tiktok, snapchat, insta en facebook enzo zijn toch erg populair bij jongeren. Wil je ze echt leren kennen dan is echt contact toch veel beter denk ik. Dus ga op sporten of andere hobbies waar je leeftijdsgenootjes ontmoet en kunt leren kennen.

Je vraagt dit in de categorie Seksualiteit; gaat het je om vriendschap of meer om (romantische) liefde?

Milan 1
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 22, 2025

Jong&out en yubbo

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 19, 2026

Ja  dat jij heel graag kinderen wil leren kennen dat snap ik wel van een meisje met aangeboren moeder gevoelens en gek is op kinderen misschien leren voor kleuter juffrouw of werken in een kinderdagverblijf of verpleegster of arts in een kinder ziekenhuis er zijn zat sites over  omgaan en verzorging van kinderen 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 19, 2026

Hoi hoi. De allerbeste manier om andere kinderen te leren kennen is bij een club gaan. Sport, hobby, scouting en dergelijke. Je ontmoet daar mensen in het echte leven en dat is echt 100 keer beter dan vanaf het schermpje. Dat zijn maar korte vluchtige contacten en bij een vereniging maak je vrienden voor het leven.  Probeer het maar eens. Bedenk voor jezelf wat bij je past en dan zoek je daar een club bij.  Succes! 🙂

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 19, 2026

danoniem (ook al is het 6 mnd geleden, vreemde enge vraag van je) ben je een jongen of een meisje van 14/15 jaar want volgens mij bij een topic zeg je dat je een jongen "bart" bent met een piemel van 15 cm maar in je account ben je volgens mij een meisje, maar misschien heb ik het verkeerd?  

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 20, 2026

@Tartan16  hear hear! Zo is het! Goed gezegd 👍

Doby xxx