Vraag

hebben jullie wel eens gemasturbeerd op een topic?


Reputatie 3
Badge +2

Zo ja welke?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi, ja heb ik eerlijk gezegd wel.  Maar ik wil degene niet kwetsen dus ik ben voorzichtig met wat ik zeg. Maar die van @Tartan14  (“dubbele pech” en “Onterecht straf”)  en van @Tover01  ("mijn verandering”)  beeldde ik me echt in, ik zag hun echt voor mij en het wond me op 😌in ieder geval hun weten dat ook wel.  Ik vertel dat eerlijk in dit topic

Met enige schaamte, nog steeds wel maar toch.  Maar wat je voelt kun je niks aan doen. En deze was ook een trigger 100% voor mij

En sommige waarin jongens heel netjes en subtiel uitleggen hoe het werkt met klaarkomen en hun ballen en penis etc. zeker als ik ze super sympathiek vind zoals die 2 jongens die ik net noem.   Nouja dat dus !  Jijzelf dan?

Sjardy xoxox

Reputatie 6
Badge +4

Niet gemasturbeerd wel een halve stijve of stijve gehad welke weet ik niet meer

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Sjardy  Ik wil hier toch even op reageren:  je hoeft je daar niet voor te schamen. Ik wist het idd van je en zoals ik in de andere topic zei, mijn bestie had dat ook en zij heeft het ook eerlijk gezegd. Ik vind het niet erg achteraf. Wel is het maar goed dat ik het op dat moment niet wist dan was ik helemaal door de grond gezakt haha 😊😉. Maar nogmaals geen schaamte nodig ! Ik vind het ergens wel vleiend.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Ik niet. KT is niet bepaald mijn go-to site als ik wil rukken. Daar heb ik andere sites voor 😂

@Sjardy Niks om je voor te schamen lijkt me. Je doet er niemand kwaad mee.

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb nog nooit echt afgetrokken op een topic. Wel krijg ik al heel snel een stijve of word ik geil als ik de meeste topics lees. Maar om echt af te trekken erop, daar heb ik ook wel andere sites voor😉😅

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sjardy  zoals de anderen zeggen, geen schaamte. Ik begrijp je ook. Ik denk dat er wel veel meer meisjes zijn die dat zouden voelen, ook Tartan14 zei het over zijn vriendin. Het is gewoon schattig en lief om te zien en jij beeldt het je in. Geen probleem! En @Tover01  hihi wat lief! Dat door de grond zakken is wel schattig maar hoeft niet hoor. Je meisje zal je vooral heel cute en aantrekkelijk hebben gevonden om hoe je stond, dat ze jou knap vind en het 'brave' van je straf houding.  En dat zij daar opgewonden door raakt is een compliment voor hoe jij aantrekkelijk bent voor haar, toch? 😉 En eerlijk, ik had jou en Tartan ook wel willen zien hoor 🥰 

Maiskolfje X 

Reputatie 5
Badge +5

Ja heb wel bepaalde topics waar meidje en jongens zich zo mooi beschrijven dat ik er wel opgewonden van word en mijn dan toch ga aftrekken.

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb er nooit op gemasturbeerd maar vaak word ik wel geil als ik op het forum dingen van meiden lees. En soms ga ik naar het forum om geil te worden, maar aftrekken doe ik dan eigenlijk niet.

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt tot nu toe voor de antwoorden!

Badge

Niet afgetroken  maar wel stijve gehad van meeste verhalen hihi

Reputatie 6
Badge +2

Same as @Sjardy  ik zie die jongens voor me en ik vind dat wel geil. Zeker als ik dan lees hoe hun looks ongeveer zijn. Lekker toch een sexy mooie jongen die moet met sportbroekje en lange haar in de hoek staan en dan naar te 😍😍. I understand! En ook topics waar boys eerlijk vertellen over hun penis en klaarkomen met hoeveel sperma en als ze lief zijn met hun girls.  Vieze talk over mamma slips en group sex of familie sex vind ik 🤢 dirt!! Terecht dat Tover dat zegt. 

Doby 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, ik heb niet gemasturbeerd op topics. Toen ik 12 was en er net op zat en een "forum crush” had heb ik wel eens aan dat lieve meisje gedacht terwijl ik mijn momentje nam zeg maar. In mijn verbeelding. Maar ik heb niet gemasturbeerd op een verhaal of inhoud hier. Heb ik ook niet nodig daarvoor 😊
( @Sjardy  zie mijn reactie bij je topic 🙂)

Groetjes liefs Tartan X

Ik heb al heel vaak afgetrokken op topics te veel om te noemen is soms wel raar maar ja als je er een stijve van krijgt kan ik niet anders. 

Reageer