Skip to main content
Vraag

Hebben jullie het wel eens onveilig gedaan?

• August 9, 2025
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Vraag voor de jongens, hebben jullie wel eens seks gehad zonder condoom? Ik hoor van mannen vaak dat ze dat veel fijner vinden, maar is dat ook zo? 

En hoe denken de meiden hierover? Voor degene die al seks zonder condoom hebben gehad, voelde dat beter, slechter, of geen verschil?

4 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 10, 2025

Vroeger toen ik met een andere jongen het deed hadden we geen condooms, dus ja meerdere keren zonder😅🤭

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 10, 2025

In het begin gebruikten we condooms maar dat is een heel gepruts en je moet de romantiek  steeds onderbreken voor gewriemel.  Nu neem ik de pil en hoeft dat dus niet meer en kunnen we doen  waar we zin in hebben.  Het neuken zelf voelt voor mij hetzelfde  met of zonder condoom maar ik vind het lekker om na afloop zijn sperma in mij te voelen.   Vriendje vindt zonder veel fijner.  Het voelt voor ons beiden ook veel intiemer.

• August 10, 2025

@Wolf  ik heb het al heel vaak met jongens gedaan zonder condoom (wij hebben nog geen sperma en voorvocht). En vorige week voor het eerst een trio gedaan met nog 2 jongens van de camping. Voor de vakantie had ik van m’n oudere broer voor de gein een pakje condooms gekregen die als het goed is mijn maat is. Komend weekend komt mn vriendin naar me toe en gaan we het proberen met condoom of het lukt met haar is punt twee. En ja ik heb ook gehoord dat zonder lekkerder is

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 10, 2025

Hey! Ik heb nog geen seks maar ik zou mijn vriendin nooit in gevaar willen brengen of risico lopen. Dus als het eens gaat gebeuren dan safe en zoals zij het wil. Dat vind ik eig ook heel normaal. Ik weet natuurlijk wel hoe een condoom aanvoelt, dat is heel dun en volgens mij maakt het dan bijna niks uit. Dus gewoon omdoen denk ik dan. Tenzij je zeker bent dat het niet hoeft etc. En laat haar beslissen. 

Liefs Tover xxx