Skip to main content
Vraag

Hebben jullie een seksspeeltje?

• August 1, 2025
  • 5 reacties
  • 462 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik zelf heb een vibrator. Stiekem gekocht met een bol.com gift card. En laten bezorgen bij een Post.nl ophaalpunt. Was nog bijna betrapt ook, want toen ik het ging uitpakken zat ik mijn moeder naar de voor deur lopen en vluchtte ik snel naar boven om het te verstoppen. 

Hebben jullie seksspeeltjes? En zo ja, weten je ouders dat? Wat is trouwens een goede verstopplek vinden jullie hiervoor?

Ik heb h'm ergens onderin een la gegooit. Nu hoop ik alleen niet dat m'n ouders ooit een keer besluiten mijn kast te gaan opruimen 🙈

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 1, 2025

Hoi ik ben een jongen maar ik gebruik gewoon stiften voor mijn kontgaatje. Ik heb geen goede verstop plek. Ik zou wel butplug willen hebben of een dildo.

Xxx decoy_666

• August 2, 2025

@Wolf  ik heb niks daarvan maar m’n oudere broer wel die gaat binnenkort het huis uit. Hij heeft wel wat ‘reserve’ onderdelen voor als ik bij hem ga logeren. 
Op je kamer in een kast lijkt me niet handig misschien ergens op zolder 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 2, 2025

Ja heb ook een vibrator  en binnenkort  hebben mijn vriendin en ik ook trileitjes  die heeft ze besteld  geen idee wanneer die binnen komen dus daar ben ik benieuwd  naar hoe dat gaat zijn 

Maar leg ze op een plek waar je ouders nooit komen ik heb een la met me.dagboek daar komt me.moeder nooit 

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2025

Hoi. Nee ik heb er geen een maar wil er misschien wel een stiekem halen. Ik zou hem dan verstoppen op een plek waar je zeker weet dat je ouders nooit zouden opruimen of kijken. Ik slaap op zolder en daar hebben we een opslag ruimte met oude spullen dat in mijn kamer zit. Niemand kijkt daar dus daar verstop ik best vaak mijn spullen. 

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • August 3, 2025

Hey alexander hier  nee ik heb geen seksspeeltje maar wil wel een ma ik vindt het gewoon raar dan trek ik liever wel af