Skip to main content
Vraag

Hebben jullie een fetish? (vragenlijst)

• November 5, 2025
  • 12 reacties
  • 583 Bekeken

anoniemqwerty
Forum|alt.badge.img+3

Benieuwd,

Wat voor fetishes hebben jullie en wat vinden jullie echt geil?
Naast de standaard dingen dan ;)

Leeftijd:
Jongen/Meisje:
Wat voor fetish heb je:
Waarom is dit je fetish:

12 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 5, 2025

Meisjes die zich ‘punk’ kleden. Dus van die zwarte lange boots, leren jasje en zo. Ik vind dat heel geil

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

Hoi ​@anoniemqwerty er zijn al wel best veel vragenlijsten zoals deze.

xxx Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 5, 2025

Hey, ik heb natuurlijk nog geen seks. Maar ik vind het wel heel leuk en spannend om te zoenen met mn handen op de rug. Echt concentreren op het zoenen zeg maar. En laatste tijd ook bv dan zit zij op het bankje of stoel en ga ik rechtop voor haar zitten op de knieën en dan ook zo zoenen. Zodat ik iets omhoog moet naar haar toe. Ik doe dat bij haar, niet andersom, knielen is mijn vibe. En ook leuk is haar volgen, dus we kussen en dan gaat ze naar achteren ofzo en ik moet dan al zoenend met haar mee xD. Is erg grappig. En ik geef ook toe dat ik het heel fijn vind als zij mij door mn haren of over mijn (blote) knieën wrijft en dat vind zij bij haarzelf ook als ik dat doe. Echt lief 😊☺️ trouwens dit vind zij  uiteraard allemaal leuk hoor anders gebeurt het niet. En dat is tenslotte nog een ding ik weet niet of het een fetish is maar ik ben 'onderdanig'  bij haar in onze verkering. Zij leidt meestal. Gaat vanzelf. It's me i think hihi 😊 Maar allebei zeer happy! 

Liefs Tover xxx

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Benieuwd,

Wat voor fetishes hebben jullie en wat vinden jullie echt geil?
Naast de standaard dingen dan ;)

Leeftijd: 16
Jongen/Meisje: meisje

Ik vint best wel geil als jongen steeds de sex mijn borsten stevig in zijn hand pakt  en goed aan zuigen is is dit raar of niet 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Leeftijd: 16
Jongen/Meisje: jongen
Wat voor fetish heb je: luier fettish
Waarom is dit je fetish: ik heb luiers bijna heel mijn leven verplicht moeten dragen, nu nogsteeds bijna 24/7 van de dokter. En ja door de puberteit ben ik er aan verbonden geraakt en word ik er van tijd tot tijd best opgewonden van

• November 6, 2025

Hi. Ik zal een eventuele fetish niet toelaten bij mijzelf. Voor mij is dat niet goed. Uiterlijk begrijp ik aantrekking wel zoals ​@ja_ppie  zegt. Zolang het bij kijken blijft ( is bij jou ook zo dat weet ik). Die van ​@Tover01  vind ik op zich lief maar mijn zicht op man vrouw is echt andersom. Ik vind het echt wennen vanuit mijn achtergrond. Jouw meisje heeft bij jullie overduidelijk de dominante positie. Jij als jongen neemt een gehoorzame en letterlijk lagere positie dan haar in. Maar daar wil ik niet te veel op weer keren. Het is in elk geval heel goed dat je geen seks hebt op jouw leeftijd. Je gaat nu ver genoeg lijk je te zeggen. Goed zo.  Ik ben er in stilte van overtuigd dat seks pas na een verbintenis mag. Maar ik begrijp dat anderen dat niet als norm zien. On topic zelf blijf ik van fetisjes verwijderd. Groetjes K.

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

@ja_ppie  be my guest 😉 love it too! Zwart en leather look is mijn ding. So cool. 

@Tover01  leuk! Ik doe ideeën op bij je want ben ook Domi girl. Jij doet je sub position echt goed. Lucky girl jouw meisje 😘😉

Zelf vind ik het über cool om mijn vriendje te verplichten om het klaarkomen uit te stellen tot ik het toesta. En anders moet hij excuses aanbieden en opnieuw haha. Beetje teasen. Het is heel exciting om hem zijn best te zien doen om naar mij te luisteren en hem anders hijgend verontschuldigingen horen aanbieden. En ik laat hem met twee woorden spreken ( " ja meisje"  het liefst) en dingen bevestigen tijdens onze intieme momenten.  Hihi ik ben niet gemeen hoor! It is game. 

@nononsensgirl  tsja Tover is er comfy bij. Goed hoe je het op je eigen mening betrekt. Fair enough. Maar als hij als jongen zich veilig en prettig voelt onder haar leiding en haar gehoorzaamt, is dat idd hun invulling. Ik heb daar helemaal geen moeite mee. Met respect voor jouw mening hoor, en de mijne en vooral die van Tover en zijn meisje 😉😘

Doby xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

@Dobymeis13 Ah nice. Ja ik vind zwart en leer echt mooi, en ook wel opwindend.

Dat wat jij met je vriendje doet zou ik ook wel willen. Vooral dat teasen en klaarkomen uitstellen.

@nononsensgirl weet ook niet of het echt een fetisj is. Ik vind die outfits gewoon heel mooi en opwindend

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 6, 2025

@Dobymeis13  dat twee woorden doe ik ook. Ook gewoon zo wel dus niet per se met zoenen hihi. Meestal met haar naam erna en ook wel meisje. Vind zij ook leuk en is ook geen fetisj eig maar mn gewoonte ☺️ liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 7, 2025

Misschien is er wat verwarring over wat een fetisj precies is.  Een fetisj is niet bepaald gedrag of bepaalde handelingen die je lekker vindt tijdens het intiem zijn.  Een fetisj hebben is dat je geilt op iets dat de meeste mensen niet opwindend vinden en die niet meteen bedoeld zijn om erotisch te zijn; vieze sokken of slagroomkloppers of koteletten en zo.

Ik heb dat niet.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 7, 2025

@Diana  begrepen, dat is duidelijk ☺️ Dan heb ik dat dus niet 🤭 ik weet zo geen voorwerpen waar ik iets speciaals bij voel. Vind wel een bepaalde brede riem bij haar spijkerrokje heel cool. En mn vriendin vind bv mijn donkerblauwe setje (korte broek, survival belt en kniekousen) zeer sexy maar dat is geen fetisj ding denk ik dan. En geen rare voorwerpen xD

Liefs Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 7, 2025

En nee ik heb geen fetish. Dat zei ik nog niet eerst 😄

Eerlijk vind ik niks opwindend 🫣 

xxx Yusa