Vraag

hebben ik en mijn vriendin iets?

  • 31 December 2021
  • 2 reacties
  • 606 Bekeken

Badge

Ik ben 13 jaar en een meisje.

Ik bleef logeren bij mijn vriendin en had het koud. Ik mocht bij haar onder de dekens komen liggen. Wij gingen dicht bij elkaar liggen zodat wij allebij onder de dekens zouden passen. Ik weet niet wat het was maar wij begonnen elkaar door het haar te strelen. We vielen uit eindelijk allebei in slaap. 

De volgende dag ging gewoon normaal. Wij gingen een film kijken en om de 1 of andere reden bij elkaar op schoot zitten. We gingen elkaar weer strelen. Toen maakte wij een grapje door elkaar om ste beurt een kusje op de wang te geven. Dat ging goed. Maar wij deden dat vaker en toen waren wij aan het zoenen. Het was voor ons allebei de eerste keer zoenen. 

Mijn vraag is: wat hebben wij nu?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Het is niks kwa verliefdheid, tenzij je gevoelens voor haar hebt. Maar dit zelf noem ik gewoon hechte vriendschap. Als je echte gevoelens voor haar heb zou ik eens met haar gaan praten. Hopelijk helpt je dit wat!

Reputatie 6
Badge +7

Wat ontzettend lief!  Ik raad je aan om niet te proberen er een sticker op te plakken zo van ‘wat hebben we nu’.   Want het klinkt echt als het liefste van de wereld en als je er een naam aan geeft verandert het.

Doe wat goed voelt. Als het niet goed voelt om iets te doen, doe het dan niet.    Je kunt ook bv zeggen dat je het fijn vindt. Dan gaat het over dat moment, zonder het een naam te geven.

 

Reageer