Skip to main content
Vraag

Heb niemand voor seks

• February 28, 2026
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

De laatste tijd heb ik (jongen 13) verlangens naar seks maar heb niemand om het mee te doen, heeft iemand nog tips om misschien iemand te vinden die het met mij wilt doen?

anonymous

2 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 1, 2026

Ik zou eerst eens een leuke verkering proberen te krijgen met een meisje die bij je past en waar je je vertrouwt bij voelt. Waar je gezellige en leuke uitjes en activiteiten mee onderneemt en die jou het gevoel geeft dat je trots mag zijn op wie je bent en andersom waar jij ontzettend trots op bent dat zij jouw vriendin is om wie zij is. Een veilig en super geweldig gevoel is dat en wederzijds. Kortom dat je van elkaar houd 🥰En dan na een flinke poos komt die seks en die is dan helemaal geweldig. Dus je moet er wat voor doen en geduld hebben 😉 tot die tijd maar even met je hand aan de aandrang (die trouwens heel normaal is) toegeven en naar behoefte masturberen. Niks mis mee. 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

als je een meisje of jongen wilt ontmoeten zal je misschien op school kunnen kijken of sportclub of met buitenspelen. je kan zomaar ineens iemand vinden maar om dan meteen sex te hebben lijkt me niet goed, bouw eerst iets op. ook al zou iemand hier iets met jou willen doen gaat niet gebeuren dus ga de deur uit.