Heb ik het syndroom van Klinefelter?

  • 17 April 2018
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, Ik ben anoniempje.
Ik zit al een paar maanden met een probleem. 1 van mijn 2 zaadballen is zo groot als een nootje. Mijn andere zaadbal is gewoon normaal de grote. Mijn penis is ook klein en als ik klaarkom komt er alleen een beetje waterig vocht uit. Ik ben 15 en ik loop achter op alles met de puberteit. Zou het kunnen zijn dat ik door deze kleine zaadbal onvruchtbaar ben geworden? Ik zou later wel graag kinderen willen. Ik ben nu erg bang en ook bang om naar de huisarts te gaan. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? ik had al gegoogled. Ik kwam uit op het syndroom van Klinefelter. Misschien is het ook slim om te weten dat ik toen ik nog een baby was een operatie aan me ballen heb gehad want ze schoten namelijk hele tijd in me buik.

2 reacties

"ik had al gegoogled"
Nouja, de meeste mensen op het internet zijn geen artsen.
Ga in ieder geval ermee naar jouw huisarts, voor de zekerheid.
Reputatie 2
Badge +9
Inderdaad googlen is niet bepaald een slim idee. Vele mensen doen het en heel soms is het ook echt zo, maar in de meeste gevallen is het iets veel minder ergs.

Ik heb nu al een paar dagen dat ik erg veel hoofdpijn hebt. Als je dan op google gaat zoeken krijg je dingen te zien als migraine, of zelf een hersentu.. wat natuurlijk absoluut niet waar is.

Daarnaast zou het kunnen zijn dat het zich nog niet helemaal heeft ontwikkeld, en dat dat nog moet komen.

Maar zoals @menspersoon al zei. Ga voor de zekerheid even naar de huisarts. En daar hoef je je helemaal niet voor te schamen. Er zullen heel wat mensen zijn die dit soort problemem heeft!

Gr: Mr.S

Reageer