heb ik genitale wrattenn?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,



ik ben 14 jaarr n noot sex gehadd alleen 3 weken geleden vond ik eenn pukkel/wrat op mn schaamlip. ik was bangg maar wist niet wat het wass. en nu kan k em niet meeer voelenn.. was dit een genitale wratt? off watt. want k was heeeel bang geworden zag op internet dat de ene zei da het niks uit maakte en ergens anders las ik dat je kanker kon krijgen en dat het ongeneeslijk iss.. :ssss

duss aub helpp meee???



xxxxkus

12 reacties

Hey,



ik ben 14 jaarr n noot sex gehadd alleen 3 weken geleden vond ik eenn pukkel/wrat op mn schaamlip. ik was bangg maar wist niet wat het wass. en nu kan k em niet meeer voelenn.. was dit een genitale wratt? off watt. want k was heeeel bang geworden zag op internet dat de ene zei da het niks uit maakte en ergens anders las ik dat je kanker kon krijgen en dat het ongeneeslijk iss.. :ssss

duss aub helpp meee???



xxxxkus






jullie bekijkenn maar reagerenn niettt. aub i neeeddd helppp.

als je noooittt sex hebt gehaddd kun je toch geenn soa's hebbenoffsjhiit..
ik denk dat je heus wel met een soa kan groeien hoe komen anders andere mensen eraan?
ik heb geen idee dat zullen de ander lezers ook niet hebben anders reageerde ze wel


Groetjes, menno
maar hoe bedoel je? 'de andere mensen ' wannt volgens mij krijg je een soa na seks met iemad te hebben die al besmet iss..

en all een soa van je geboorte heb ik nog noooit van gehoordd.. haha 😳 maar heeeeell erg bedankt voor je reactieee..

ik space em helaaamml hieer, want k kann niet naar dde dokter ofz ik schaam me doodd, laat stan mn ouderrrss!



hihi xx
nou ik denk dat die soa's ergens vandaan moeten komen want die gene die besmet is moet er ook aankomen het moet ergens beginnen niet dan?
jaa, klopt de ene krijgt een soa als die met meerder meiden sex heeft zonder condoom of ietss. en dan gaat ie met een andere neuken en dan word die ook besmett..

maar k heb noooooiitt sexx gehadd.. duss raaarr

het is nu wel wegg na 3 weken maar k schrok er echtt vann.. xxx
dan zal het wel niks zijn maak je maar geen zorgen :P
het zou fijn zijn als ze hier een smiley hadden die knipoogte die heb ik ook op mijn site 😛
bedanktt! hahah oohh, ik hebb niet echt gekeken naaarr die dingenn. hihi, leukk xdd

x

x
Die dingen zijn er wel vaker, ze komen en ze gaan. net als puistjes op je gezicht
Die dingen zijn er wel vaker, ze komen en ze gaan. net als puistjes op je gezicht


serieuss? ervaringenn mee ofzoo? okee bedankt haha &#x; <3

x

xxxxx
Is niks, kan ook best nog een keer komen gaat gewoon weg. Je mag trouwens wel een beetje op je spelling letten imo.
Die dingen zijn er wel vaker, ze komen en ze gaan. net als puistjes op je gezicht


serieuss? ervaringenn mee ofzoo? okee bedankt haha &#x; <3

x

xxxxx


Nou ja, ik lees vaak mee op dit forum en zie dat het best snel verdwijnt, en natuurlijk een kleine google search kan geen kwaad 😛
genitale wratten zitten volgens mij niet op je schaamlippen en ik weet zeker dat ze niet weggaan zonder medicatie. Ergo, je hebt geen genitale wratten

Reageer