Vraag

Heb ik een te korte piemel?

  • 17 September 2019
  • 17 reacties
  • 1000 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik ben 13 jaar en heb een piemel van 4,5 cm slap, en bijna 7 cm erect. Is dit ongezond? Ik zit wel al in de puberteit denk ik want ik heb al balhaar. Wat moet ik doen? Is dit normaal?

17 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi @bruhmoment

Je hoeft je geen zorgen te maken die van mij is ook klein en je bent jong dus maak je geen zorgen

Gr RepaidTrain11
Badge
ik zou zeggen maak je geen zorgen het groeit vast nog wel zo niet het gaat het meisje niet heel vaak om de lengte maar wat je ermee kan doen ik hoop dat je hier aan wat heb en dat je beter gaat voelen :)

Tekst aangepast door De Kindertelefoon
Hey Bruhmoment,!

Maak je hier geen zorgen om! je bent nog maar 13 jaar je puberteit gaat
nog maar net beginnen op je 18de mag je echt pas naar je lengte ga kijken
nu is je piemel nog lang niet uitgegroeit!

Hopelijk heb ik je geholpen!
Reputatie 3
Badge +3
Hallo,

je bent pas 13, dat maakt helemaal niks uit! (en btw het heeft ook geen invloed op seks ofzo)

Gr. Iwemw
Heyo,

Zoals hierboven al is verteld groeit je penis door tot je 18e/20e.

Je bent nog 13 jaar. Dus je hebt nog ruim 5/7 jaar. De meeste jongeren hebben een penis lengte tussen de 14/16 centimeter als die stijf is. Tuurlijk hebben sommige een uitzondering dat die groter is dan dat, maar who cares.

Geef het de tijd!

See ya!
Spookyzx.
Je bent pas 13 je zit net in de puberteit dus er is niks om je zorgen over te maken nu is de tijd dat je penis gaat groeien en als je nog een tip wil ik heb gehoord dat als je vaak aftrekt dat je penis daar door langer kan worden maar zelf zou ik gwn accepteren zoals je zelf bent en w8 tot puberteit voorbij is
Sorry @Lena1725 , maar dat je penis langer wordt naar mate je meer aftrekt is niet waar. Anders zouden alle mannen nu een penis hebben van 50cm.

Het enige wat waar is aan veel aftrekken is, is dat het de kans op prostaatkanker vermindert.

See ya!
Spookyzx.
J hebt wel echt een hele kleine pik
Ja je penis is wel heel klein mijnes was toen slap 9cm ofz stijf 17cm ofz
Badge
Nee joh, dit is volkomen normaal. Je penis zou kunnen beginnen met groeien vanaf je 16e. Dus geen zorgen!
Reputatie 3
Badge +3
Ja je penis is wel heel klein mijnes was toen slap 9cm ofz stijf 17cm ofz

Kaulo stoer maar zo help je iemand niet.

Gr. Iwemw
Maak je geen zorgen, je zit pas in de puberteit! Geniet van het leven en let er niet te veel op.
Reputatie 3
Badge +3
Precies dat wat @anoniemeboy045 zegt. Geniet ervan nu je nog 13 bent, dit zijn de beste jaren van je leven! (waarschijnlijk haha)
Badge +1
het is normaal heb ik ook
Badge
@bruhmoment , je piemel is iets aan de kleine kant maar dat maakt niet uit hoor, hij zal nog minstens tot je 18de doorgroeien. Zit je op een sportclub waar je moet douchen ofzo? Want dan kan misschien gĂȘnant zijn voor je.
Dat is echt heel klein. Ik Heb op een paar forums gelezen dat kontvimgeren werkt on samenwerking met aftrekken
Badge +1
Ik ben een transseksueel meisje en heb nog mijn penis maar ik ben 15 en rond de 18cm alsik een stijve heb is ie slap 16 dus vind ik 7cm wat klein maarwe groeien tot we 21 zijn dus de penis zal ook nog groeien wil je een goede harde helpt het door 1 vinger in je aars te duwen en ga op en neer did geeft de prostaat een stimulans en de erectie wordt harder ook zal het klaarkomen sterker zijn. Heb je seks vraag degeen die met je vrijt om aan je aars te likken in ruil lik je haar maar de seks wordt zo ook intenser zie wel dat je beiden goed zuiver zijn want een gaatje met kak eraan is niet zo appetijtelijk

Reageer