Hallo mensen ik heb dus een relatie met een jongen voortaan enzo. Ik heb hem dus gepijpt zonder condoom.
Ik ga er groot van uit dat je hier geen soa's van oploopt als je nooit rookt, drinkt, wisselende bedpartners enzo hebt. Hij is niet klaargekomen ofzo. Hoe groot is de kans dat je hier een soa van kan krijgen? Ik heb geen een klacht. Het is intussen al 2-3 weken geleden. Groetjes M
Bladzijde 1 / 1
en ik wil echt geen soa- test halen
Hey, ik zou voor de zekerheid een test doen, omdat je wel SOA's kunt oplopen, zelfs als je geen sperma in je mond kreeg. https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/hiv-en-soas/risicos-bij-seks/risicos-van-pijpen
Volgens mij hebben roken en drinken niet echt invloed op het wel of niet krijgen van een SOA.
Je kunt wel van orale seks SOA's krijgen, omdat er contact is met de slijmvliezen.
En de enige manier om er achter te komen of je echt een SOA hebt, is dus een test.
Je kunt wel van orale seks SOA's krijgen, omdat er contact is met de slijmvliezen.
En de enige manier om er achter te komen of je echt een SOA hebt, is dus een test.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.