Vraag

Heb ik een probleem?

  • 18 September 2018
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Sorry ik wist niet zeker in welke topic dit moest maar nu ff mijn vraag...
Ik heb dus een dildo besteld die ik naar een ophaalpunt wilde sturen. Na de verzending bleek dit toch niet te kunnen en word het bij mij thuis bezorgd... ik ben bang dat mijn moeder het ontvangt en zich af gaat vragen wat er in zit. Heb ik nu een probleem of kan ik nog een mail sturen om te zeggen dat ze het pakketje bijv. naast het huis neerleggen?

6 reacties

Alsjeblieft zo snel mogelijk reageren want het komt morgen al binnen
Nee ik denk dat jou moeder het niet echt raar vind als je een dildo hebt je zit nou eenmaal in de puberteit
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het pakketje zal bij je thuis worden aangeboden. Daar kan je helaas niets meer aan veranderen. Ik hoop voor je dat je aan de buitenzijde van het pakket niet kan zien wat de inhoud is. En anders moet je maar gewoon eerlijk zijn tegen je moeder. Ze zal het ongetwijfeld begrijpen.
"zeggen dat ze het pakketje bijv. naast het huis neerleggen?"
Dat doet men nooit.

Of de eigenaar neemt het pakketje aan, of de buren doen dat, mits men daar mee akkoord gaat.
Anders komen ze een andere keer langs.

Als je moeder van te voren laat weten dat het iets anders is zal ze misschien niet de neiging hebben om het te openen.
Misschien kun je zeggen dat het een verassing is voor iemand anders, dus dat ze het absoluut niet open mag maken.
Bedankt voor de reacties maar alles is helemaal goed gekomen! Toevallig was er ff niemand thuis en toen heb ik het binnen gekregen. Gelukkig maar ?
mooi, veel plezier ermee:$

Reageer