Skip to main content
Vraag

Heb ik een electronic razors kink?

• April 11, 2026
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Wolkje
Forum|alt.badge.img+5

Hi guys

Nou ja, ik krijg dus een erectie als ik mezelf scheer met mijn elektrisch scheerapperaat. Ik denk dat het deels door het geluid en de trillingen komt. 

Ik zou ook wel een vibo willen kopen, maar ik wil niet dat mijn ouders erachter komen. Ik heb geen zin in een ingewikkeld gesprek :)

Denken jullie dat dit iets kinky is?  En zo ja, is deze (of een vergelijkbare) kink herkenbaar? Ik zou er wel wat dieper in willen gaan.

Groetjes ​@Wolkje 

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 12, 2026

Zou wel kunnen dat het een soort kink/fetish is. Maakt niet uit natuurlijk, als jij er plezier aan beleeft (en het veilig houdt!!) is het toch helemaal prima? 🙂 

En het speeltje kopen en verstoppen, dat is ook wel een eeuwige vraag haha. Vgm is het best simpel, als je wat contant hebt kun je het in de drogist kopen. Kunnen je ouders niet zien op de bankrekening natuurlijk. Enige nadeel daaraan is dat je langs de gwne kassa moet en dat vinden veel ongemakkelijk vgm. En anders wel pin en dan zeg je als je ouders het vragen dat je snacks hebt ingeslagen lol😅🤣

En verstoppen, daar heb ik in een ander topic al tips voor gegeven. https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/hoe-seksspeeltjes-kopen-zonder-dat-je-ouders-het-weten-102225?tid=102225&fid=32

Tja dat was het weer. Voor forumleden die niet alleen maar over seks praten maar wel af en toe wil ik wel de moeite nemen voor een langere reactie. 

Liefs❤️